endnu en MC garage i Roskilde
Fra : Hans

Dato : 19-09-02 16:31

Jeg har i løbet af dagen fået tilbudt endnu et emne for en MC
garage/værksted i Roskilde:
Det ligger på Marbjerg Byvej (500 meter fra RUC). Det er godt 100
kvadratmeter stort, indlagt 380V, adgang til bad og toilet. Prisen er
også her ca. 2000,- pr. md.
Jeg tror snildt vi kan være ca. 10 om det, hvis vi er enige om
betingelserne fra starten!

Mvh.
Hans

Fra : Jacob Michaelsen

Dato : 19-09-02 16:39

"Hans" <hansr@mail.dk> wrote in message
> [...]
> også her ca. 2000,- pr. md.
> Jeg tror snildt vi kan være ca. 10 om det, hvis vi er enige om

Æv æv bare det var i københavn, der mangler jeg nemlig et sted til næste år.

--
Jacob Michaelsen
SV650S

Fra : Futte & Co.

Dato : 22-09-02 16:10

> [...]
> også her ca. 2000,- pr. md.
> Jeg tror snildt vi kan være ca. 10 om det, hvis vi er enige om

Hej Hans !

Jeg er da med på en andel på enten det ene eller det andet lokale.

Hilsen
Jørgen , Brøndby
CB550F , 1975 ca.

---