Ian Rasmussen, hvor er du ??
Fra : Palle Hansen

Dato : 19-09-02 15:20

Hej med jer....

Er der nogle der ved hvor Ian Rasmussen opholder sig ?

Vi boede ved siden af hinanden i Holland, men jeg har ikke set ham
siden jeg flyttede til Thailand... Er der nogle der har hans email ???

Mvh,

Palle Hansen # 20 !

Fra : Kim K

Dato : 19-09-02 17:03

google siger....
Fra:Ian Rasmussen (ian@wk.estec.esa.nl)
Emne:Re: Vi ses i Holland
Nyhedsgruppe:dk.fritid.motorcykel

Dato:1999/07/23

men om det er den selvsamme ved jeg ikke...men måske han melder sig
mvh Kim

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 23-09-02 15:42

"Palle Hansen" <hansenpalle@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi boede ved siden af hinanden i Holland, men jeg har ikke set ham
> siden jeg flyttede til Thailand... Er der nogle der har hans email ???

Tjae det sidste der er hørt fra ham på gruppen, var måske maj? der var der
snak om at han og konen var igang med at flytte til, ka det passe det var
Kreta? ihvertfald en eller anden Ø i middelhavet (mener det var græsk)

Tænkte faktisk selv på det den anden dag

-
Morten Dahl

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-09-02 16:41

Morten Dahl (FJERN I MAIL) wrote ...

> Tjae det sidste der er hørt fra ham på gruppen, var måske
> maj? der var der snak om at han og konen var igang med at
> flytte til, ka det passe det var Kreta? ihvertfald en eller
> anden Ø i middelhavet (mener det var græsk)

Mener du ikke James?

Det er da vist ved at være et par år siden Ian har vist sig her "i
baren".

--
Mikkel

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 24-09-02 07:32

On 23 Sep 2002 15:40:51 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

<snip>
>Det er da vist ved at være et par år siden Ian har vist sig her "i
>baren".

Ian kan jeg senest finde i Message-ID:
<news:3ADF0B85.9D0ECB2A@wm.estec.esa.nl>, som er fra 19/4 2001:

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Anneli

Dato : 24-09-02 16:12

Det var Ian's sidste indlæg, men det er altså ikke mig, der har lånt
ham!! :0)

Anneli

Fra : Armand

Dato : 05-10-02 16:47

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en

> Det var Ian's sidste indlæg, men det er altså ikke mig, der har lånt
> ham!! :0)

GRILL

--
Armand.

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 24-09-02 09:24

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
> Morten Dahl (FJERN I MAIL) wrote ...

> Mener du ikke James?

arhh tjoe fuck... min forsumpede hjerne tog fejl, beklager til begge
involverede

-
Morten

Fra : Palle Hansen

Dato : 26-09-02 11:12

Hehehe...sjovt, for jeg fik også job på Kreta, men gad ikke tage
derned... det bliver nok ikke før næste år

palle