Afstemning om man bliver hos Tiscali
Fra : Johnny

Dato : 19-09-02 13:36

Hejsa har lavet en afstemning og hvor vidt man bliver Hos tiscali.

Syntes det var sjovt at se hvor mange der gider bruge dankort.

http://www.afstemning-tiscali.dht.dk

Hilsen

Johnny

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-09-02 14:04

Johnny <noemail@nixingenemailadresse.dk> wrote

> Hejsa har lavet en afstemning og hvor vidt man bliver Hos tiscali.
>
> Syntes det var sjovt at se hvor mange der gider bruge dankort.
>
> http://www.afstemning-tiscali.dht.dk

Rimelig underlige svar man kan give...ligemeget hvad man stemmer, så er det
for Tiscali.

Men lad os nu se om de bibeholder mobil-produktet, nu de har fyret ca 50% af
medarbejderne.

--
Mvh Henrik.

Fra : Johnny

Dato : 19-09-02 14:19

ups ja den kunne misforståes nu skulle det være lidt lettere at fatte
meningen

Hilsen

Johnny

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-09-02 14:38

Johnny wrote:

> ups ja den kunne misforståes nu skulle det være lidt lettere at fatte
> meningen

Tja en af hovedreglerne ved spørgeskemaerne er, at man ikke skal skal
stille ledende spørgsmål

fx
To munke snakker sammen om rygning og bøn.
1: Min biskop siger at det ikke kan lade sig gøre at forene rygning og
bøn.
2: Min biskop siger, at kan lade sig gøre. Hvordan spurgte du?
1: Jeg spurgte ham om man måtte ryge mens man bad?
2: Tja jeg spurgte om man måtte bede mens man røg?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk