Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
modelbureau nr.2
Fra : Den glade dreng

Dato : 19-09-02 13:30

Hejsa

Efter at har spurgt om www.dmf.webbyen.dk, vil jeg også
gerne høre jeres mening om www.supermodel.dk

hilsen

Per

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-09-02 14:21

Den glade dreng wrote:

> Efter at har spurgt om www.dmf.webbyen.dk, vil jeg også
> gerne høre jeres mening om www.supermodel.dk

Hej glade borger...

Hva' med om du skrev hva' du selv synes...!

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 19-09-02 14:59

Hej Per.

Hvis du klikker på den del af menuen som hedder links, så får du en liste
over dem som linker til supermodel.dk, prøv at kontakte disse da de jo må
vide hvad de har links til fra deres egne sites.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 19-09-02 15:07

"Den glade dreng" <per1665@grafik.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at har spurgt om www.dmf.webbyen.dk, vil jeg også
> gerne høre jeres mening om www.supermodel.dk

Det er svært at have en mening om dem endnu, siden er vist ret ny....
Alt er under opbygning.. men finder man fejl og skriver til supermodel så er
de hurtige til at melde tilbage, og få rettet fejlene.

P.s. nu er det ikke et model bureau som sådan, men mere et kontakt sted for
fotogrfer og modeller, lidt i stil med www.modellerne.dk som vel nok er
blandt de ældste sider omkring dette på det danske net. Den side virker som
den skal, kan jeg lige hilse og sige...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Den glade dreng

Dato : 19-09-02 15:40

> [...]
> blandt de ældste sider omkring dette på det danske net. Den side virker som

I know, men det bør den jo også gøre, når de tager penge for det!

VH

Per

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 19-09-02 19:25

> I know, men det bør den jo også gøre, når de tager penge for det!

Er det 50,- eller 100,- som et engangs beløb du snakker om...
Nok ikke ligefrem for pengenes skyld de driver den side skal du se...

Fra : Den glade dreng

Dato : 19-09-02 20:18

Tholo - www.tholofoto.dk <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3d8a16bc$0$11462$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> Er det 50,- eller 100,- som et engangs beløb du snakker om...
> Nok ikke ligefrem for pengenes skyld de driver den side skal du se...

sikkert ikke, men ikke noget man burde tage penge for efter min mening!

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 19-09-02 22:17

> sikkert ikke, men ikke noget man burde tage penge for efter min mening!

Når der ingen reklamer er på siden, og de ikke har noget med aftaler mellem
fotograf og model at gøre, ud over de formidler en kontakt, så syndes jeg at
50kr /100 kr for en profil oprettelse ( engangs beløb ) er fair nok... Lidt
til at drive servere og domæne.

Fra : ts

Dato : 19-09-02 18:26

Sorry, men hvad det har med gruppens mene at gøre?

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Knud Soerensen

Dato : 21-09-02 11:05

Hej

Det er mig og en ven som laver supermodel.dk

Hvis i har nogle specifikke spørgsmål vil jeg
grene besvare dem.

Supermodel.dk blev sat online 1. august
og det bliver udbygget løbende.

Som det er blevet sagt er det mere i stil med modellerne.dk eller
modeldream.com.

Da vi for tiden arbejder på at få supermodel.dk linket rundt omkring.
Vil vi være meget glade for at lave linkbytte med andre hjemmesider.
Så skriv, hvis du har en hjemmeside og ikke har noget imod at sætte en
link til supermodel.dk på.

Venlig Hilsen
Knud Sørensen