Battlefield 1942 : Hvilke servere ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-09-02 11:52

Hvilke servere bruger I, til BF 1942 ?

Har Boomtown fået nogle ordentlige nogle op at stå ?

Det ville jo være rigtigt dejligt, hvis man osse kunne spille det online, på
gode servere, hvis man beslutter sig for at købe spillet

--
Vh. Thomas
Ved mail : slet SLETDETTE

Fra : Herold

Dato : 19-09-02 14:49

> Hvilke servere bruger I, til BF 1942 ?
>
> Har Boomtown fået nogle ordentlige nogle op at stå ?

Der er fire pt. Tror de konverterer resten af demoserverne her en af dagene.
Planen er vidst 20 i alt. Kom endelig med foreslag til serversettings osv.

Det værste ved BF1942 er at der skal skrive omkring 100 tegn for at sparke
spillere via adminsystemet :|

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-09-02 18:40

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er fire pt. Tror de konverterer resten af demoserverne her en af
dagene.
> Planen er vidst 20 i alt. Kom endelig med foreslag til serversettings osv.

Jeg overvejer stadig om jeg skal købe spillet

Er det godt ? Du må ha' spillet uhæmmet på det, allerede nu...hehe..

Enten køber jeg BF1942 imorgen, eller The Thing til Xbox, eller noget andet,
som jeg ikke lige har besluttet mig for endnu......decisions decisions..

> Det værste ved BF1942 er at der skal skrive omkring 100 tegn for at sparke
> spillere via adminsystemet :|

Damn, det var en del arbejde, bare for at sparke én af serveren. Det foregår
altså ikke bare med museklik ?

Fra : AJC

Dato : 19-09-02 22:30

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message

> Jeg overvejer stadig om jeg skal købe spillet

Jeg køber det først, når det udkommer til Xbox!

> Er det godt ? Du må ha' spillet uhæmmet på det, allerede nu...hehe..

Grafikken i demoen er skuffende IMHO.

> Enten køber jeg BF1942 imorgen, eller The Thing til Xbox, eller noget
andet,
> som jeg ikke lige har besluttet mig for endnu......decisions decisions..

Mine næste spil bliver nok RE til GameCube og Buffy til Xbox.

Mvh
AJC.

Fra : Herold

Dato : 19-09-02 23:46

> Er det godt ? Du må ha' spillet uhæmmet på det, allerede nu...hehe..

Uhæmmet og uhæmmet. Jeg har ikke så meget tid til det desværre. Spillet har
sine gode øjeblikke, når man styrtdykker ned over slagmarken og placerer to
bomber lige i røveren på en dominerende fjendtlig tank. AI'en er næsten
rimelig (der er noget at skyde på), men får spillet til at lagge grumt i
singleplayer. Jeg bruger defaultindstillingerne (20 procent CPU-tid) til
AI'en, og det er nogle gange nær uspilleligt på min 1,7'er :( Jeg har det
dog for at spille multiplayer, og det er også der at spillet kommer til sin
fulde ret!

> Enten køber jeg BF1942 imorgen, eller The Thing til Xbox, eller noget
andet,
> som jeg ikke lige har besluttet mig for endnu......decisions decisions..

The Thing er fedt, men jeg ville umiddelbart vente lidt og se om special
editionen til PS2 kommer til landet (forudsat at du ikke har DVD'en i
forvejen, og køber en PS2 igen ;) ). Den indeholder nemlig både spillet og
filmen til kun 50 kroner mere (eller deromkring). Spillet er det samme på
alle platforme.

> Damn, det var en del arbejde, bare for at sparke én af serveren. Det
foregår
> altså ikke bare med museklik ?

Desværre ikke. Det er lettere hvis man har direkte adgang til den dedikerede
server fra en maskine ved siden af, men det er ikke lige let at sætte op.