Indrigsfly KBH-Århus info ønskes
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 19-09-02 11:29

Hej!

Oplysninger vedr. billige flybilletter KBH-Århus modtages, med tak!

...hygge!
...Jan

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 19-09-02 13:54

Oplysninger vedr. billige flybilletter KBH-Århus modtages, med tak!

Hvis du er under 26, kan du hos SAS få en ungdomsbillet til 371 kr enkelt,
og hvis du er over 26 kommer det nok til at koste noget mere ca omkring kr
700 pr vej.

Prøv at ringe til SAS eller gå ind på www.sas.dk

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Lars Brink

Dato : 19-09-02 15:57

> Oplysninger vedr. billige flybilletter KBH-Århus modtages, med tak!

I disse dage kan det være billigere at flyve fra Århus til London, Stansted
med Ryanair og så derfra til København, men det er der nok ikke sparet meget
tid ved

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-09-02 16:32

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message

> [...]
Stansted
> med Ryanair og så derfra til København, men det er der nok ikke sparet

Slet ikke taget i betragtning at Ryanair lander 50 km udenfor Malmø (i
Sturup).

Fra : Søren Blom

Dato : 19-09-02 22:28

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> skrev

Hvis det er for at spare tid du vil flyve turen, så kan være så som så med
at spare tid imellem at flyve imellem København og Århus.
Alt efter hvor man kommer fra i København og hvor man skal videre til fra
Tirstrup, så kan det ofte betale sig at tage toget til Århus i stedet for at
flyve.
For man skal ofte være i lufthavnen op til en time før man skal flyve, selve
flyvetiden er godt og vel 35 minutter, der efter skal man vente på sin
bagage og derfra videre til f.eks. Århus eller Randers, hvilket taget i
hvert fald 45 minutter til Århus og så er hele tid besparelsen i forhånd til
at tage toget fra hovedbanegården og til Århus stortset væk, togturen tager
2½ time med lyntoget der køre een gang i timen.

For mig at se, er der få fordele ved at tage flyet imellem København og
Århus. For kommer du med fly til København og skal videre til Århus uden
vente tid i København, så er rejsetiden korter end at tage toget (ingen
bagage bøvl i København) og så skal vente tiden heller ikke være for lang.

Men for lige egentligt at svare på spørgsmålet, så er det 7-9-13 kun SAS der
flyver København - Århus så prøv at ring til dem, de har en pris struktur
der er umulighed at sætte sig ind i.

Og det er altså ikke fordi jeg har noget med fly, jeg bruger dem selv MEGET
da jeg pendler til München (Ingolstadt) fra Århus, så jeg ved hvad jeg
snakker om.

--
Søren Blom
soren@blom.dk