Shoei..!?
Fra : Benz...

Dato : 19-09-02 11:17

Er der nogen som har erfaringer med at købe Shoei hjelme i udlandet???
C. Reinhardt har nemlig ikke den model som jeg gerne vil ha...
Z-Tow eller RF-900
Kan ses på denne faktisk ret lækre side.
http://www.shoei-helmets.com/2002/

Hilsen Benz...

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-09-02 11:46

> Er der nogen som har erfaringer med at købe Shoei hjelme i udlandet???
> C. Reinhardt har nemlig ikke den model som jeg gerne vil ha...

Ingen personlige erfaringer, men hvis jeg vidste præcis hvilken størrelse
jeg skulle bruge... så er der mange penge at spare.

Fra : peterl

Dato : 19-09-02 12:03

Det er det amerikanske website du har fat i. Z-two findes så vidt jeg ved
kun på det amerikanske marked, så prøv at finde en amerikansk nethandel,
eller prøv på E-bay...
http://www.kneedraggers.com/
http://www.motorcycle-superstore.com
http://www.helmetshop.com/
http://www.ebay.com/
Find selv flere. Der er ca. en milliard!

Forøvrigt mener jeg at det er den samme som Z-one, bare med andre designs og
tilpasset den amerikanske standard-hovedform (Men jeg er ikke helt
sikker)...

-PeterL

Fra : Eddy Folder

Dato : 19-09-02 12:16

> [...]
> C. Reinhardt har nemlig ikke den model som jeg gerne vil ha...
> Z-Tow eller RF-900
> Kan ses på denne faktisk ret lækre side.

Så vidt jeg har hørt så skulle Shoei have drejet nøglen og deres produktion
standset.. Jeg har lige købt en shoei jakke som var 50% nedsat..

Foresten har jeg selv en RF-900 hjelm og er yderst tilfreds med den. Har
godt nok ikke købt den i udlandet.

-Eddy Folder

Fra : Benz...

Dato : 19-09-02 12:29

> [...]
> standset.. Jeg har lige købt en shoei jakke som var 50% nedsat..
>
> Foresten har jeg selv en RF-900 hjelm og er yderst tilfreds med den. Har

Men hvor har du så købt den henne??? Fordi C. Reinhardt har ikke RF-900 i
deres program...
Lyder da kedeligt hvis de standser deres produktion...

Fra : Eddy Folder

Dato : 19-09-02 15:02

[Snip en masse jeg skrev tidligere]

> Men hvor har du så købt den henne??? Fordi C. Reinhardt har ikke RF-900 i
> deres program...
> Lyder da kedeligt hvis de standser deres produktion...

Jeg har været hos FA Moto Sport i Brønshøj(Sjælland)
Han havde ikke lige den hjelm hjemme jeg ville have, men bestilte den hjem
på 3 dage..

-Eddy

Fra : Niels S.

Dato : 19-09-02 12:43

Eddy Folder skrev

> Så vidt jeg har hørt så skulle Shoei have drejet nøglen og deres
produktion
> standset.. Jeg har lige købt en shoei jakke som var 50% nedsat..

Det er delvist korrekt. Shoei har stoppet deres tøj serie mens hjelm
produktionen fortsætter.

--
Niels S. (m. X-CEED II Criville)
VFR800FI

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-09-02 13:03

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> C. Reinhardt har nemlig ikke den model som jeg gerne vil ha...
> Z-Tow eller RF-900
> Kan ses på denne faktisk ret lækre side.

Du kan prøve http://www.moto-plus-accessories.com/fi/index.htm de er
rimelige billige. Leveringen er omkring 3 uger.

> Hilsen Benz...
/Thomas

Fra : Benz...

Dato : 19-09-02 14:13

Tak det kigger jeg lige på....

MVH. Benzon.

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-09-02 17:09

> Tak det kigger jeg lige på....
>
> MVH. Benzon.

Yep, gør det.... Jeg købte min X-ceed 2 hjelm dernede!
Så bestil roligt derfra... de ringede også til mig da de fik min hjelm hjem
og spurgte om jeg stadig ville have den!
De snakker både engelsk og tysk

--
Mvh Mads Stetter
RF400R

Fra : albert

Dato : 19-09-02 16:17

Louis.de har Shoie - ligelede har Hein-Gericke.de - har selv købt en Shoei
hvert sted i de forløbne år...

Taget fra Louis nyhedsmail idag
2. Shoei VFX-R2 Troy Lee-Crosshelm für EUR 299,- anstatt EUR 434,-.
Sparen Sie satte EUR 135,-

Mvh Albert

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 19-09-02 20:53

Jeg har købt en XR-900, som svarer til RF-900 i Tyskland hos
www.shoeionline.de De har både 2001 og 2002 farver til 299?. Efter lidt
mailen frem og tilbage på engelsk modtog jeg min hjelm efter en lille uges
tid til totalt 323? inkl fragt. Det er en besparelse på ca 1300 kr i forhold
til danske priser, og så fås de i XXL i Tysklandhvilket er et must til mit
grødhoved.

Mvh
Jan Strandgaard

Fra : Benz...

Dato : 20-09-02 08:09

"Jan Strandgaard" <jan@skovvej.dk> wrote in message
> [...]
forhold
> til danske priser, og så fås de i XXL i Tysklandhvilket er et must til mit

Mange tak for den gode hjælp. Er blevet meget klogere.
Skriver tilbage når der sker noget....

Benzon...