Film-plakater
Fra : Brian Ipsen

Dato : 22-02-01 18:57

Hej!

Jeg prøver at lokalisere en "biks", som måske har plakaten til "5th
Element" i ca. 27x40" størrelse... Jeg fik på et tidspunkt foreslået
en butik i København, som måske lå inde med den (og mande andre
fil-plakater for den sags skyld), men jeg har glemt navn/adresse ...
Kan en eller anden hjælpe med lidt info ??

/Brian

Fra : Tommy Nitz

Dato : 22-02-01 20:43

Hej Brian,

Kan det passe at plakaten skal være omkring 70x100 cm?

Med venlig hilsen

Tommy Nitz
Danmarks største og billigste plakatforhandler på nettet.
Priser fra 59 kroner
www.directorscut.dk
Brian Ipsen <Spammers@blow.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:brfa9t4jlekc57ou23sumkd6nomjg4cakg@4ax.com...

Fra : Brian Ipsen

Dato : 23-02-01 19:29

On Thu, 22 Feb 2001 20:43:12 +0100, "Tommy Nitz"
<tommy@directorscut.dk> wrote:

>Kan det passe at plakaten skal være omkring 70x100 cm?

Lyder meget rigtigt....

Mht. dit link - jeg får DNS error

/Brian

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 22-02-01 21:37

Brian Ipsen <Spammers@blow.me> wrote:

> [...]
> fil-plakater for den sags skyld), men jeg har glemt navn/adresse ...
> Kan en eller anden hjælpe med lidt info ??

Hvad med Park Bio på Østerbro - de har vist et ganske pænt udvalg af
filmplakater.

--
Ciao Jesper

Fra : Brian Ipsen

Dato : 23-02-01 19:30

On Thu, 22 Feb 2001 21:37:11 +0100, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Hvad med Park Bio på Østerbro - de har vist et ganske pænt udvalg af
>filmplakater.

Nu er "5th Element" jo ikke en ny film, så mon den overhovedet er i
lageret over plakater ??

/Brian

Fra : Hajaj®

Dato : 23-02-01 22:35

On Fri, 23 Feb 2001 19:29:39 +0100, Brian Ipsen
<Spammers@blow.me> wrote:

>Nu er "5th Element" jo ikke en ny film, så mon den overhovedet er i
>lageret over plakater ??

Park Bio plejer at være rimelig velforsynet med Luc Besson
ting.

Hajaj®
hajaj@webhiker.dk

Do What Thou Wilt shall be the Whole of the Law

Fra : CybaMerc

Dato : 22-02-01 22:27

A long time ago in a galaxy far, far away....
Brian Ipsen wrote:

> [...]
>fil-plakater for den sags skyld), men jeg har glemt navn/adresse ...
>Kan en eller anden hjælpe med lidt info ??

Der ligger en butik på Strøget i KBH, der sælger filmplakater...
Poster-land 3 ell. 4 hedder den vist.

Fra : Helle :))

Dato : 23-02-01 07:21

>Der ligger en butik på Strøget i KBH, der sælger filmplakater...
>Poster-land 3 ell. 4 hedder den vist.

Den ligger lige Nytorv/Gammeltorv (det første torv efter
Rådhuspladsen) på venstre hånd.

Helle :)

Fra : Brian Ipsen

Dato : 23-02-01 19:30

On Fri, 23 Feb 2001 06:21:11 GMT, helleh_@hotmail.com (Helle :)))
wrote:

>Den ligger lige Nytorv/Gammeltorv (det første torv efter
>Rådhuspladsen) på venstre hånd.

Hey.... That's the one.... Jeg vil se, om jeg kan få tid til at kigge
forbi "biksen" i nær fremtid

/Brian

Fra : Claus Nielsen

Dato : 23-02-01 18:14

> Jeg prøver at lokalisere en "biks", som måske har plakaten til "5th
>Element" i ca. 27x40" størrelse...

Den kan f.eks. bestilles hos DVDOO. De har den til kr. 69,-.

DVDOO
http://www.dvdoo.dk

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Brian Ipsen

Dato : 23-02-01 19:44

On Fri, 23 Feb 2001 18:13:32 +0100, Claus Nielsen <cnn@post6.tele.dk>
wrote:

>Den kan f.eks. bestilles hos DVDOO. De har den til kr. 69,-.

Hmm.... Jeg kunne nu bedst bruge/tænke mig US-udgaven (se
http://us.imdb.com/Posters?0119116 - evt.
http://www.musicman.com/rose/fift.html) - spørgsmålet er blot, om den
er til at opdrive....

/Brian

Fra : Thom@s

Dato : 23-02-01 21:11

Har du prøver Posters & Record.....tlf 33360727
Der er rigtig god service der.

Med venlig hilsen
Thomas