MC-garage i Roskilde
Fra : Hans

Dato : 19-09-02 09:44

Hej NG.
Jeg har fået tilbudt at leje nogle lokaler centralt i Roskilde.
Lokalerne ville på mange måder være ideele til indretning af
MCgarage/-værksted. Hvilket er helt iorden for udlejer, hvis blot det
ikke er til "rockertyper". Ud over selve "værksteded" er der et lille
toilet, et thekøkken og muligvis et lille kontorlokale.
Den samlede husleje er ca. 2000,- pr. md.
Er der nogen, der vil være med???

Hans

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 19-09-02 13:05

"Hans" <hansr@mail.dk> wrote in message
> [...]
> toilet, et thekøkken og muligvis et lille kontorlokale.
> Den samlede husleje er ca. 2000,- pr. md.

Det kunne jeg godt være.
Jeg bor dog i KBH, så det må gerne være bare lidt nemt at komme dertil med
det offentlige, når nu MC'en er splittet af.
Hvor mange havde du tænkt dig at være om at dele? Jeg kan f.eks. ikke klare
1000,-/md.
Men det korte af det lange er vel:
Tag mig, tag mig...

Jens

Fra : Hans

Dato : 19-09-02 13:15

Jens Blaabjerg <news@blaabjerg.net> skrev:
>Jeg bor dog i KBH, så det må gerne
>være bare lidt nemt at komme dertil med
>det offentlige, når nu MC'en er splittet af.
Det ligger ca. 500 meter fra Roskilde station.

>Hvor mange havde du tænkt dig at være
>om at dele?
Jeg vil mene der er plads til 8-10 pers.

Hans

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 19-09-02 15:31

"Hans (slet 8WT4S)" <hansr@8WT4Smail.dk> wrote in message
> Det ligger ca. 500 meter fra Roskilde station.
Hehe det bliver bedre og bedre...
> Jeg vil mene der er plads til 8-10 pers.
Nice, 200/md. skulle lige være til at overkomme. Jeg regner med at en af
pladserne er min, eller?
Hvornår overtager du lejemålet?

Jens

Fra : Hans

Dato : 19-09-02 16:20

Jens Blaabjerg <news@blaabjerg.net> skrev:

>Hvornår overtager du lejemålet?

Det kan lejes fra idag!

Hans

Fra : Søren Lindholt

Dato : 19-09-02 13:36

Hans <hansr@mail.dk> wrote in article
> [...]
> Jeg har fået tilbudt at leje nogle lokaler centralt i Roskilde.
> Lokalerne ville på mange måder være ideele til indretning af

Det lyder godt. Vi har et her i Aalborg, jeg kan sende dig vores "vedtægter
" hvis du kan bruge det
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Hans

Dato : 19-09-02 13:50

Søren Lindholt <lindholt@FJERNperson.dk> skrev:
>Vi har et her i
>Aalborg, jeg kan sende dig vores "vedtægter
>" hvis du kan bruge det

Meget gerne.
Hans

Fra : Anders Christensen

Dato : 19-09-02 14:28

Det kan jo være at de kan blive lagt online, så andre nysgerrige personer
som f.eks mig kan læse med hvis det kan lade sig gøre?
(jeg skal gerne stille plads til rådighed for det på en server)

Mvh Anders Christensen

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 19-09-02 16:07

Hvor i Roskilde (Jeg bor ved Østerringvej/Køgevej) og er interesseret hvis
vi bliver mange...

--
Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com