nokia 3310
Fra : WHaP

Dato : 19-09-02 08:35

jeg har en nokia 3310.
når jeg tænder telefonen siger den insæt pasword, når jeg har indstastet
koden starter den rigtig op men så gå displayet ud, alså kun "texten" og
ikke det "grønne" lys. men folk kan stadig ringe til mig og sende sms til
mig.

Er dette problem der er kendt for 3310?

Skal displayet udskiftes eller bare en ny firmupdate?

WHaP

Fra : Telemobil

Dato : 19-09-02 09:24

"WHaP" skrev d. 19-09-02 08:35 dette indlæg :
> [...]
og
> ikke det "grønne" lys. men folk kan stadig ringe til mig og sende sms
uden jeg ved det mener du vel pin kode ?

> Er dette problem der er kendt for 3310?
hvis det er hvad jeg tror så er det kontakten mellem display og print

> Skal displayet udskiftes eller bare en ny firmupdate?

det tror jeg ikke.

er du helt sikker på at tlf ikke har fået fugt ??

http://www.kandu.dk/

Fra : Kent

Dato : 19-09-02 11:01

hmm Det kunne godt lyde som en vand skade!!
send din mobil til mig så skal jeg se hvad jeg kan gøre...
Ring til mig: 40 722 977 hør nemmere..
Mvh.
Kent
www.funstuff.dk/unlock

Fra : helloo.dk

Dato : 19-09-02 17:31

Hva.. Kent... Jeg syntes du har meget travlt med at handle her .. Det er
altså i den forkerte gruppe.. Hvis du blot har gjort det en enkelt gang
kunne jeg have overset det.. men flere gange!! FY FY.. Gå venligst over i
den rigtige gruppe...

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.