Nogen der kender dette
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 19-09-02 08:07

Virker det eller er det fup
http://www.tab-dig.nu/
Nero
--
Nero-Wolfe@ofir.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-09-02 08:59

Nero-Wolfe wrote:

> Virker det eller er det fup
> http://www.tab-dig.nu/

Jeg har lige bladret siden igennem. De nævner intet om priser
(medmindre jeg har overset noget).

Alt i alt lyder det jo til, at man bare skal følge kostpyramiden.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Michael

Dato : 25-09-02 12:08

On Thu, 19 Sep 2002 09:07:09 +0200, "Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@ofir.dk>
wrote:
ja det virker, jeg har hvertfald haft kontakt med formanden.
Men jeg har ikke været til nogen møder endnu.
Må man spørge hvor du er fra ?
kh j

Fra : Web Woman

Dato : 25-09-02 18:56

"Michael" <michael@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ja det virker, jeg har hvertfald haft kontakt med formanden.

Hvad er lige sammenhængen mellem kontakt til formanden og effekt af kuren?

> Men jeg har ikke været til nogen møder endnu.

Virker kuren ikke, hvis man ikke deltager i møderne *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Michael

Dato : 27-09-02 10:39

hejsa Nero

Jeg ved ikke hvad du mener med om det virker ?
Jeg har kontakt med dem og starter snart op hos dem.
De kan jo ikke love dig at du taber dig.
Der er der jo ikke nogen der kan.
Det er kun dig selv.
Må man spørge hvor du er fra ?
mvh j

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 06-10-02 09:34

er fra odense
har fået mail fra formanden, men det er også alt jeg har hørt
håber snart at hører mere fra dem
Nero

--
Nero-Wolfe@ofir.dk