Slankeopskrifter på nettet
Fra : -Martin S.-

Dato : 19-09-02 05:37

Hej.
Min computer gik desværre ned med et brag og skaden var uoprettelig, så alle
de gode links forsvandt dermed også
Nogen der vil komme med links til nogle madopskrifter på slankemad online?

Hilsen Martin

Fra : Padmé

Dato : 19-09-02 06:14

hvad med fedtfattig.dk?

Fra : Hanne Jensen

Dato : 19-09-02 07:34

http://www.lidtfedt.dk/

http://www.webopskrifter.dk/

www.annelarsen.dk

Her er der masser af inspiration.

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-09-02 09:01

"-Martin S.-" wrote:

> [...]
> de gode links forsvandt dermed også
> Nogen der vil komme med links til nogle madopskrifter på slankemad online?

Min favorit i øjeblikket: http://opskrifter.heede.dk

Årsag: Jeg er selv på DDV (tab: 8,1 kg på 6 uger) og opskrifterne
følger DDV-principperne.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : kemoBille

Dato : 19-09-02 17:42

Jeg kommer til at tænke på det gamle ord
"Rigtige MÆND tager ikke backup, --- de græder bare mere"

ok det er måske ikke så gamelt et ord :)

Fra : -Martin S.-

Dato : 20-09-02 19:24

kemoBille wrote:
> Jeg kommer til at tænke på det gamle ord
> "Rigtige MÆND tager ikke backup, --- de græder bare mere"
>
> ok det er måske ikke så gamelt et ord :)

Jeg tager også backup af mine filer, men det er lidt svært at ta' backup af
usenet. Jeg fik bare aldrig tilføjet linkene til Favoritlisten i browseren,
that's all.

Hilsen Martin

Fra : -Martin S.-

Dato : 20-09-02 19:24

Mange tak for hjælpen!

Fra : Love4u

Dato : 21-09-02 22:43

"-Martin S.-" <osdk2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der vil komme med links til nogle madopskrifter på slankemad online?
>
> Hilsen Martin

Hej Martin, du kan finde en masse opskrifter på www.qvinderne.dk

Kærligst Ninett

Fra : -Martin S.-

Dato : 22-09-02 04:06

Love4u wrote:

> Hej Martin, du kan finde en masse opskrifter på www.qvinderne.dk

Hmm... tør jeg gå derind??

Fra : Love4u

Dato : 22-09-02 07:48

> Hmm... tør jeg gå derind??

Det kan du tro, der er ikke adgang forbudt for rigtige mænd *SS*

Ninett

Fra : News

Dato : 26-09-02 11:50

Hvad med http://www.madprocenter.dk