MC-Basen
Fra : Peg

Dato : 19-09-02 05:33

Hej NG

Er der nogen der ved om der er kommet et alternativ til MC-BASEN, jeg tænker
ikke på Den Blå Avis.

mvh
Peg

Fra : uffe.j

Dato : 19-09-02 14:24

Jeg aner det ikke, men det kunne være smart hvis man kunne få fat i
softwaren.
Det var faktisk en smart side.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 19-09-02 17:00

On Thu, 19 Sep 2002 06:32:37 +0200, "Peg" <peg@it.dk> wrote:
>Er der nogen der ved om der er kommet et alternativ til MC-BASEN, jeg tænker
>ikke på Den Blå Avis.

Vi har en par DFM'ere på sagen med at designe et modstykke til
MC-Basen. Det kommer snart[tm] online

--
-jens

XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

Fra : Ken Madsen

Dato : 19-09-02 17:43

www.motorscout.dk skulle gerne være klar senest mandag aften!

Mvh Ken Madsen

Fra : BoS

Dato : 20-09-02 11:58

> Er der nogen der ved om der er kommet et alternativ til MC-BASEN, jeg
tænker
> ikke på Den Blå Avis.

Hvad er der egenligt folk har imod dba.dk? Jeg synes, det er en fantastisk
side...
Det er jo der, der kommer flest og ser på annoncen...

Som bruger af dba.dk synes jeg, det er ganske iorden at man evt. betaler et
lille xtra beløb, hvis man vil have fremhævet sin annonce. Dba.dk har kostet
adskillige 100.000 kr at udvikle og det er stadig gratis at indrykke "basis"
annoncer - både i bladet og på nettet - hvis man ikke vil have fremhævet sin
annonce på forskellig vis. På nettet kan man tilmed vedhæfte billeder.

Og som køber er det vel ok at betale 2 kr. for et telefonnummer, hvis man er
ved at købe en mc til 100.000+

Derudover synes jeg, det er både brugervenligt og let at finde frem til de
annoncer, der har interesse vha. deres søgefunktion... Så stor ros til
dba.dk fra mig

Tænk på, hvis der var en side for folk, der sælger biler, en for
motorcykler, en for cykler, en for computere og en for fjernsyn etc. Knapt
så trænede brugere ville aldrig finde nogen af dem... :-/

mvh Bo
VTR - som ikke er til salg

Fra : Jimmy Olsen

Dato : 20-09-02 14:26