"Jolly Badekabiner"? og Findes der en pend~
Fra : Claus Rolsted

Dato : 19-09-02 01:13

Hej gruppe,

Jeg har tidligere spurgt i news:dk.bolig , men da der desværre ikke var nogen
der, som har kunnet hjælpe mig, forsøger jeg her i stedet.

Sagen er den, at jeg skal have installeret en brusekabine i min lejlighed.

Derfor vil jeg meget gerne høre, om der er nogen, som kender til eller har
erfaringer med "Jolly Lux" brusekabiner eller vvs-firmaet "Jolly Badekabiner"
i Brønshøj.

Alternativt vil jeg meget gerne høre forslag til, hvor jeg i stedet kan søge
oplysninger om vvs-firmaet "Jolly Badekabiner" specifikt og "Jolly
Lux"-brusekabiner generelt?

Findes der i øvrigt en pendant til BYG-garanti-ordningen indenfor vvs-faget,
så man kan "garantere" sig mod dårligt håndværk?

På forhånd mange tak.

--

Claus Rolsted
motorcyklist uden mc

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-09-02 12:04

<snip>
> [...]
vvs-faget,
> så man kan "garantere" sig mod dårligt håndværk?

BYG-Garanti er ikke en garanti mod dårligt håndværk. Desuden er den næsten
ikke det papir værd den er skrevet på.
Reglerne er nemlig skruet sammen på en sådan måde at hvis en håndværker
smides ud af BYG-garanti ordningen bortfalder ALLE hans tidligere udstedte
garantier. Så det eneste den kan bruges til er mindre projekter, for bygger
en håndværker et helt hus der er noget møg vil han blive smidt ud og derved
bortfalder garantien på byggeriet.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002