iCal på nettet
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-09-02 23:05

Er det rigtigt, at man ikke kan publicere ens iCal kalender på nettet,
hvis man ikke har en .mac konto? (Men publicere mener jeg at man med en
browser kan se kalenderen.)

Martin

mailto: mb "snabel a" talent.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-09-02 23:17

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Er det rigtigt, at man ikke kan publicere ens iCal kalender på nettet,
> hvis man ikke har en .mac konto? (Men publicere mener jeg at man med en
> browser kan se kalenderen.)

Ja.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-09-02 23:43

> Ja.

ØV!

Nå men så må jeg jo nok lære min kone at bruge iCal, så hun kan
publisere sine planer for _min_ fritid via iCal FTP 1.0, som jeg så kan
abonnere på. (Det er sgu' også ret smart, men faktisk lidt overkill i
forhold til det vi har brug for her i huset.)

Så mangler jeg bare at iCal ku' lave en noget bedre udskrift, som ikke
var så "grafisk" men bare indeholdt opgaver og tider.

Martin

mailto://mb(snabel-a)talent.dk ... iChat://mbredthauer