Forms
Fra : Jan

Dato : 18-09-02 22:28

Lige et hurtigt ?

Hvordan 'vandrer' jeg fra en form til en anden ?
Gerne med en knap....

Den nye form skal åbne i stedet for den gamle. Og jeg vil gerne kunne hoppe
frem og tilbage...

Er det nemmest at lave en menu ?

/Jan

--

"Everything You Know Is Wrong !"
"This sense appears to be widespread among mundane teenagers"

Fra : CLaus H.

Dato : 19-09-02 17:58

Den simpleste måde (hvis du har 2 formularer):

Kode i knap på Form1:
Form2.Show
Unload Me

Kode i knap på Form2:
Form1.Show
Unload Me

Mvh.
Claus H.

Fra : Jan

Dato : 20-09-02 00:45

> Den simpleste måde (hvis du har 2 formularer):
>
> Kode i knap på Form1:
> Form2.Show
> Unload Me
>
> Kode i knap på Form2: