Så er jeg igen kørende!
Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 18-09-02 22:17

Hejsa

Det klarede rydberg kvikt! - 24 timer efter jeg afleverede donorcyklen,
ringede han og sagde at den var klar til afhentning.
Bonus runde! - jeg har i dag være ude og hente min cykel, og den funkler som
ny! og kører sgu' godt! - den var også lige en tur på rullefeltet, og det
gik jo helt pænt 54hk på baghjulet, på trods af at den er fra '95 og opgivet
til 60 på motoren.

Nå, men ikke destomindre, har jeg lige et stel, en motor, og nogle kåbedele
til overs. Så var det jeg tænkte, om man mon ikke kan lave noget skæg og
balade med den tiloversblevne motor? - den har kørt omtrendt 50.000km, og er
lidt slidt. - kan man mon kyle et lattergas anlæg på den?

Nå, men ihvertfald en glad mand her! - lækkert igen at kunne boltre sig i
nogle lækre kurver

Mvh
Kristoffer - kawa gpz500 - nu i blå!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-09-02 07:50

Ja, Rydberg kan ofte nogle "triks"

Godt du er kørende igen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-09-02 11:55

> Nå, men ikke destomindre, har jeg lige et stel, en motor, og nogle
kåbedele
> til overs. Så var det jeg tænkte, om man mon ikke kan lave noget skæg og
> balade med den tiloversblevne motor?

Lyde som en ansøgning til optagelse hos motortosserne

/A

Fra : Mads Lund

Dato : 19-09-02 12:00

> kåbedele
>
> Lyde som en ansøgning til optagelse hos motortosserne

Jeg tænkte lige på en Speedway sidevogn, men desværre er motoren for ny.

Men det var oplagt at bruge delene til et af vores andre skuffe projekter,
nemlig en 500 cc stunt bike.

Mads Lund
ninja9RT

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 20-09-02 08:41

Hejsa

Hvordan bliver en motor for ny?!
Altså, den er kørt godt til...
Mht. en stuntbike, så lyder det da som et skægt, projekt. Der er jo også
stel og hjul og tank osv. Så man kunne da forholdsvist nemt få en cykel af
en slags ud af det.

Mvh
Kristoffer

Fra : Mads Lund

Dato : 20-09-02 10:25

> Hvordan bliver en motor for ny?!

500 Sport klassen er kun for cyklen med motorer, der er produceret første
gang før 1980. Vi er selv kommet lidt i klemme med vores GS500 motor.

Det kunne jo være god spas.

MAds Lund
Ninja9RT