Think Different - videoclips, hvor?
Fra : VJJensen

Dato : 18-09-02 22:19

Hej

1
Mindes at have set en hel samling QT, Apple´s TV-/biografreklam-film.
Men hvor...

2
Har hørt, Apple lave en "visions-film", ca 1985, hvori flere
"pc-visioner" blev fremsat. Nogen, der ved hvad eller hvor...

Tak.

Mvh Viggo
se30 + g4

Fra : Sebastian Løck

Dato : 19-09-02 10:30

VJJensen <oddesund@paradis.dk>

> Hej
> 1
> Mindes at have set en hel samling QT, Apple´s TV-/biografreklam-film.
> Men hvor...
http://www.cupertino.de/pages/filme
siden er på tysk. Filmene er dog på engelsk

> 2
> Har hørt, Apple lave en "visions-film", ca 1985, hvori flere
> "pc-visioner" blev fremsat. Nogen, der ved hvad eller hvor...

Hmm "Lemmings"?

hilsen
Sebastian

Fra : Alex Sobocki

Dato : 19-09-02 13:10

Hej Sebastian

Kan man downloade dem direkte fra nettet?

Hilsen

Alx

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 19-09-02 19:58

Alex Sobocki <Alex.Sobocki@get2net.dk> wrote:
> Kan man downloade dem direkte fra nettet?

Hvis du har den software der skal til - ja.

en lettere forvirret
Sebastian

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Alex Sobocki

Dato : 20-09-02 07:41

> Hvis du har den software der skal til - ja.

Og hvad skal man bruge der?

Hilsen
Alex

Fra : Sebastian Løck

Dato : 23-09-02 10:47

Alex Sobocki <Alex.Sobocki@get2net.dk> :
> Og hvad skal man bruge der?
QuickTime (jeg ved ikke om en version 3 kan klare det, men med en
version 4 eller senere er det ikke noget problem.)

/Sebastian

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-09-02 23:43

Sebastian Løck <thorfinn@forum.dk> wrote:

> http://www.cupertino.de/pages/filme
> siden er på tysk. Filmene er dog på engelsk

Ikke dem alle sammen
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 20-09-02 07:41

VJJensen wrote:

>2
>Har hørt, Apple lave en "visions-film", ca 1985, hvori flere
>"pc-visioner" blev fremsat. Nogen, der ved hvad eller hvor...

Den er god nok, det var dog en apple reklame film hvor Apple ikke selv
blev nævnt en eneste gang.
Har set den på discovery inden for det sidste halve år. måske en
ledetråd http://tlc.discovery.com/search/search.html