Skærme
Fijala 3554
Køb af fladskærm.
Fra : Jørn

Dato : 18-09-02 21:33

Er det muligt at finde en fladskærm for under 3000?

Hvad skal man gå efter ved køb af fladskærm? og hvilke skærme kan anbefales?

Jørn

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-09-02 06:14

Hej

Jørn wrote:
> Er det muligt at finde en fladskærm for under 3000?

Ja hos Fona. Mitac til 2999,- 15".

> Hvad skal man gå efter ved køb af fladskærm? og hvilke skærme kan anbefales?

Du skal sørge for at reaktionstiden/responsetiden er max 30ms gerne 25ms
og endnu bedre hvis den er lavere.

Synsvinklen bør være 160 grader i begge retninger. Gerne 170 da selve
teknikken så er af nyere dato.

Sørg for at skærmen har både almindelig analog indgang og DVI stik.

Hvis du holder dig til ovenstående faktorer, så kan det ikke gå helt
galt, men så tror jeg heller ikke, at du kan klare dig med skærmen fra
Fona eller for den sags skyld 3000,-.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-09-02 10:15

"Jørn" <jornhaulund@hotmail.com> wrote in

> Er det muligt at finde en fladskærm for under 3000?
>
> Hvad skal man gå efter ved køb af fladskærm? og hvilke skærme kan
> anbefales?
`
I Edbprisers nyhedsbrev har de en Samsung 151B til 3395,-
De øvrige 171, og 181B har fået rimelig gode anmeldelser, så det var
måske en mulighed?. Det er godt nok en 4-500 mere end du sigtede efter
- men det er sikkert også det værd. Jeg har dog ikke selv arbejdet ved
en Medion skærm, så jeg kan ikke udtale mig om dens evner.

Mvh
Flemming