Piger minus sprøjt ?
Fra : alex

Dato : 22-02-01 18:10

Piger kan da ikke sprøjte eller kan de og hvordan ?
Behøver jeg at oversætte, at piger kan sku da ikke få flydende orgasme,
de har ingen sædblære
Måske får de en form for en svedig klitter og slut
Vi drenge begynder allerede i 12 års alderen at sprøjte med en kæmpe
udløsning til følge. Normalt kan jeg sprøjte en 5-6 gange dagligt og 2-3
gange lige efter hinanden, det er sundt og godt. Kan nogen stikke det,
lad mig få en fortælling !

hilsen
alex

--
alex@munkebo.dk er en fantom adresse
Spild ikke din tid med at poste blanke e-mails med vedhæftede virusfiler

Fra : katana

Dato : 22-02-01 21:38

> [...]
>!!!!
>
>Hvis du ikke tror at piger kan sprøjte så skulle du tage og gå ind i en porno
butik og spørge om de har film med piger der sprøjter eller du kan jo kigge dig
lidt omkring på nogle af de sex sider der er her på nettet så skal du nok finde
hvad du søger og gerne vil vide noget om.

MVH

Kent

Fra : Buller

Dato : 22-02-01 21:47

"alex" <alex@munkebo.dk> skrev i en meddelelse
> Piger kan da ikke sprøjte eller kan de og hvordan ?
> Behøver jeg at oversætte, at piger kan sku da ikke få flydende orgasme,
> de har ingen sædblære

Tjaa, det kan godt lade sig gøre, at piger kommer med "stråle".
Jeg gør det selv nogle gange, og blev ærlig talt meget overrasket-
forskrækket- skamfuld, første gang. Jeg havde aldrig oplevet det før (selv
om jeg havde været sexueltaktiv i flere år). Jeg følte skam, fordi jeg var
sikker på, at den måtte have været blæren som slappes. Ret ulækkert og meget
dræbende midt i sexlegen. Har dog siden fundet ud af at væsken intet har at
gøre med urin :)

Fra : Chokmah

Dato : 22-02-01 22:45

"alex" <alex@munkebo.dk> skrev i en meddelelse
> Piger kan da ikke sprøjte eller kan de og hvordan ?

Ihh jow hvis du f.eks tager en 1 L cola og helder det op i kussen i mens
kvinde ligge med bag partiet i tyngde kraften favør og du tømmer den også
lægger hende ned i gen så spørjter det ud med what ever der var i flasken
hvis det eller ike stivner inden dvs helt vand elle rnoget der ikke størkner
spm nogen former for lim men slev der er dte meget få form for lim der
størkner så hurtigt at dte ike ivlle låse sig flaksen forinden

> Behøver jeg at oversætte, at piger kan sku da ikke få flydende orgasme,
> de har ingen sædblære
naaahh mennogen kan kome med en stråle fra klitten mener jegd et er der er
tynder ind normal sked sondringer under orgasme
> Måske får de en form for en svedig klitter og slut

ja dte er ireglen det hele .... er det kedeligt eller hwa :) ?

> Vi drenge begynder allerede i 12 års alderen at sprøjte med en kæmpe
> udløsning til følge.

Hmmm.. ja mne tilgendgæld kan en del kvinder komme allerede fra de erbørn
nogen arldirg men når de først komer i gang op til en del gange under et
samleje eller well en seksual akt så .. lidt retfærdig hed er da da til
frø vi sejere os selv ihejel...

> Normalt kan jeg sprøjte en 5-6 gange dagligt og 2-3
> gange lige efter hinanden,

Det var well nok flot bare dte var mig

> det er sundt og godt

DET tror jeg du har ret i , jeg synets det er et skide godt indlæg .. det
har ligget stlle et sytkke tid også denne eklatente renecance - som privat
perosn og på vejen af et ukendt anatl skribenter i grupen vil jeg takke for
dette i gang sættene indlæg .. mht beretninger u kan jo skirve privat til
markfræs ( jepser c ) hvis kreative hjerne reglmæsigt Pt ryster short
storyes ud af ærmet .. så et par stik ord og du har en fortælling ...nogen
timer efter.
wellkomen til hvis du ikke har skrevet før.
Go jul godt nyt år lev længe og formåls tjeneligt oby 1
de bedste hilsner
Bo

Fra : N/A

Dato : 16-04-01 14:34

Fra : Hanne L

Dato : 16-04-01 14:34

Crash Overrideskrev i en meddelelse news:_ngA6.28597$o4.1975149@news010.worldonline.dk...

> Hm.. Piger kan sagtens sprøjte, selvom de ikke har en "sædblære" .. det
> væske der kommer ud (ca måske helt op til 100 ml) er klar / næsten klar
> væske, og er i princippet det samme som skedesekret.

Nej, det er det ikke. For det første er konsistensen en anden.
Skedesekret er smørende, mens væsken i de sprøjt, kvinden
laver, er det modsatte, den giver modstand mod huden.
Og så smager det vidt forskelligt.

For det andet kommer den væske et helt andet sted fra.
Den kommer fra nogle kirtler, som ligger langs urinrøret.
Mange kvinder tror, de tisser, når de sprøjter første gang,
og bliver meget pinligt berørte. Sådan oplevede jeg det også,
da det skete for mig for første gang for 2 år siden.

Disse kirtler producerer en væske, som ligner sædvæske.
Når kvinden ejakulerer, som det hedder, kommer denne
væske ud i sprøjt af varierende styrke og med varierende
mængde væske, som veksler meget fra gang til gang.

Det er heller ikke sådan, at har man sprøjtet een gang,
sprøjter man hver gang. Nogle siger, det kommer an på
den tryghed de har ved partneren, andre, at det kommer
an på, hvordan man bliver stimuleret eller har samleje.

Jeg har oplevet at sprøjte efter udelukkende at være blevet
stimuleret på brysterne.

Alex skrev:
> [...]

Jo, det kan de altså

Bo skrev:
> ja dte er ireglen det hele .... er det kedeligt eller hwa :) ?

Det kommer, som I kan forstå, ikke fra klitoris. Den afgiver ikke
væske. Og det er ikke kedeligt *S*.

Buller skrev:
> [...]
> dræbende midt i sexlegen. Har dog siden fundet ud af at væsken intet har at

Jeg håber, du ikke længere har opfattelsen af, at det er ulækkert.
Min kæreste tænder meget på, at jeg sprøjter. Og vi finder det
absolut ikke dræbende for vores leg, men snarere det modsatte.

Kærlig hilsen
Hanne L