Givi på RF
Fra : Allan Nielsen

Dato : 18-09-02 20:04

Hej Folkens
Jeg overvejer kraftigt at få hængt nogle givitasker på Suzukien her til
vinter, jeg har fundet systemet der passer på cyklen på GIVI´s hjemmeside
(Wingrack system Y 507) men hvordan ser det ud og hvad koster den slags ??
Hvis der er nogen af jer der er faldet over et par billeder af en Suzuki
RF600R med dette rack monteret(med og uden tasker), må i meget gerne sende
mig en mail(eller svare her) med adressen for jeg kan umiddelbart ikke finde
nogen.
mvh
Allan
RF600R

Fra : B.S.

Dato : 19-09-02 05:47

Hej

Wingrack er normalt temmelig voldsomme se på http://www.hepco-becker.de
de er mere diskrete.

BS
ZX12R 02

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-09-02 19:06

Givi har også andre diskrete løsninger, det behøver ikke at hedder Wing-Rack
for at der komme sidetasker på. De laver også noget i rør, og jeg har sågar
set noget i tyndt fladt et eller andet materiale (sikkert metal), men det
var dog ikke pænt, iflg. mig. Det kan købes hos bl.a. HG i Tyskland.

--
Mvh.
Henrik (som også afmonterede sit Wing-Rack igen, men kører stadig med give

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.