Jeg søger et script til pop-up...
Fra : Leon Jessen

Dato : 18-09-02 19:45

For et stykke tid siden så jeg et rigtig godt script til pop-up, jeg skal
bruge det til min hjemmeside (www.leonjessen.dk), men kan ikke huske hvor
det var jeg så det ;(

Der er to tilfælde:
1) Klikker på tekst og billede popper op
2) Klikker på lille billede og stort popper op

Håber at nogen kan hjælpe!

Pfh. tak, mvh. Leon

Leon Jessen
mail: emailADFornavnEfternavnDOTdk
Gå ikke glip af http://www.leonjessen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-09-02 20:55

Wed, 18 Sep 2002 20:44:51 +0200, skrev "Leon Jessen"
<Se_min@signatur.ok>:

>Der er to tilfælde:
>1) Klikker på tekst og billede popper op
>2) Klikker på lille billede og stort popper op

"window.open('','popup', 'width=300,height=320,left=0,top=0,'
)">Gå til Link</a>

Skal stå på en linje.

Skal det være et lille billede, så er det blot at skifte
tekstlinket ud med et billede.

Det er bedst at placere billedet i en htmlside, da der ellers
kommer hvid kant uden om billedet og så igen nemmest, hvis man
sætter billedet ind som baggrundsbillede.

Du kan også bruge
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/popuptest3/>
Her slipper du for at lave en htmlside og det er også blot at
erstatte tekstlink med et billede.
(Brug højreklik => vis kilde)