Brevfletning i Word 2002 - data fra Excel
Fra : Pat.aarhus

Dato : 18-09-02 16:10

Håber nogen kan hjælpe med nedenfor anførte problem.

Ved brug af guiden Brevfletning i Word 2002, skal jeg hente tal fra Excel
2002.
Det er også meget enkelt, men problemet er decimalerne, når oplysningerne
kommer over i Word.

Et tal der i Excel står som f.eks. 1.238,55 bliver i Word til
1.238,5499956248.
Det kan man jo ikke lige skrive til en kunde.

Håber på hjælp.

mvh
Patrick

Fra : pre

Dato : 18-09-02 18:45

Brug f. eks formelfeltet fra tabelmenuen. Skriv Excels beløb og vælg et
nummerformat, Svjh. er det det sidste format. Der skal (kun) være 2
nuller th. for decimalpunktet. Feltet kan indgå i rutinen.

© pre 2002

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-02 15:19

> [...]
>
> Et tal der i Excel står som f.eks. 1.238,55 bliver i Word til
> 1.238,5499956248.
> Det kan man jo ikke lige skrive til en kunde.

Hjælper det ikke, hvis du laver formatteringen til to decimaler i Excel
inden fletningen?

Mvh
Anette Linnea