Ris og Ros Omkring Aprilla RS 50 ???
Fra : Moller

Dato : 18-09-02 14:26

Hejsa,
Kæresten står og skal bruge et billigt transportmiddel, og der tænker
jeg på en EU knallert ind til hun er overbevist om at MC er vejen frem..

Derved er der kommet 2 på ønske sedlen, en Aprilla RS 50, eller Yamaha
RZT 50... yahmsen er i mine øjne en for gammel teknik, og når man ser sig
rundt, er de jo pænt gamle... modsat Aprilla, som er kanon dygtige til at
give køreegenskaber osv. der kan bruges til noget... så det er RS 50'eren
som kigges på nu.

Men så er spørgsmålene der ???

1. Hvor langt æder sådan på literen, hvis plumben er fjernet ??? ( den
fjernes pga. benzin økonomi)

2. Rygtet om ikke så holdbar gear kasse ??? er der hold i det med de nye
modeller også ???

3. Hvad skal jeg generelt holde øje med når jeg skal ud og kigge på
sådan en fætter ???

4. Er der andre EU'er som kan give sammen MC fornemmelse, som den... i
mine øjne, vil den passe perfekt med hun for en Gixxer 250 efter hun har
kørt på EU'en og derved træt af de 45 :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
Måske snart EU anpart ejer :)

Fra : LowLifeDK

Dato : 18-09-02 18:04

> Kæresten står og skal bruge et billigt transportmiddel, og der tænker
> jeg på en EU knallert ind til hun er overbevist om at MC er vejen frem..

Du gi'r hende en brugt cykel, og bruger de penge i sparer derved til
udbetalingen til en MC. SÅ skal hun nok få øjnene op for MC'ens
herligheder....

Fra : Moller

Dato : 18-09-02 18:21

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message

> Du gi'r hende en brugt cykel, og bruger de penge i sparer derved til
> udbetalingen til en MC. SÅ skal hun nok få øjnene op for MC'ens
> herligheder....

hmmm, hun har 2 cykler, jeg har 2 Motorcykler.... så dette vil nok ikke
være den bedste løsning, hun har bare ikke kort til MC, og hun må ikke køre
på hverken min MZ eller Bandit 1200 S.

VH
Lars Molnit

Fra : Neser

Dato : 18-09-02 20:17

> Kæresten står og skal bruge et billigt transportmiddel, og der tænker
> jeg på en EU knallert ind til hun er overbevist om at MC er vejen frem..

Det burde hun få øjnene op for... alle burde køre MC når de kan/må..

> [...]
> som kigges på nu.
>
> Men så er spørgsmålene der ???
>
> 1. Hvor langt æder sådan på literen, hvis plumben er fjernet ??? ( den

Min går ca. 30 km/l ved grimmere by-kørsel...

> 2. Rygtet om ikke så holdbar gear kasse ??? er der hold i det med de
nye
> modeller også ???

Det har jeg ikke hørt om, min har ingen problemer og den har kørt 12K+ km.

> 3. Hvad skal jeg generelt holde øje med når jeg skal ud og kigge på
> sådan en fætter ???

Det samme som MC/andre scootere...

> 4. Er der andre EU'er som kan give sammen MC fornemmelse, som den... i
> mine øjne, vil den passe perfekt med hun for en Gixxer 250 efter hun har
> kørt på EU'en og derved træt af de 45 :)

hvad med Derbi GPR50 eller Cagiva Mito 50

- Neser
Kavazaki GPZ600R
Aprilia RS50