er min t65 fra wanna-save simlåst?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-09-02 13:14

Hej,

Har lige modtaget t65'eren fra wanna-save.

Når jeg sætter mit telmore simkort i, står der indtast pinkode. Det gør jeg
og får beskeden: "indsæt korrekt sim-kort."

er den så simlåst??

Thomas

Newbie indenfor mobil tlf :)

Fra : Rasa

Dato : 18-09-02 13:17

Prøv at gøre det igen lidt senere og måske imorgen - det virkede ikke første
gang her - samme meddelelse:)

mvh rasa

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-09-02 13:18

ok,
men er der nogen begræsning på hvor mange gange jeg kan prøve det?
dvs at tage simkortet ud og tænde for den igen, dvs mht om simkortet spærres
?

Thomas

P.S: tak for hurtigt svar :)

Fra : carl

Dato : 18-09-02 22:15

Jeg mener ikke at der er nogen begrænsning, men jeg mener dog at din
telefon sandsynligvis er simlåst.
- jeg har overvejet selv at købe én, men vil undersøge sim-lock
muligheder først

Fra : Rasa

Dato : 18-09-02 23:20

Nej det er der ikke - held og lykke med det :)