C L A
Fra : john buhl

Dato : 18-09-02 12:27

Hvor køber jeg det ( C L A ), eller hvor finder jeg det bedste slanke
middel / piller på nettet !!!
Hilsen John

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-02 13:22

Før du køber så læs lige <http://www.motion-online.dk/cla.shtml>

> eller hvor finder jeg det bedste slanke
> middel / piller på nettet !!!

Jf. min erfaring: hos dig selv i form af viljestyrke, motivation og
handlekraft.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : HLH

Dato : 18-09-02 15:34

Overvægt skyldes ikke manglende indtagelse af CLA.

Overvægt skyldes heller ikke manglende indtagelse af Let-igen, Xenical,
Reductil eller andre mere eller mindre mystiske produkter, herunder
herbalife, chromtabletter og grøn te.

Overvægt skyldes for megen og for dårlig kost samt for lidt motion. Der er
her du skal sætte dine kræfter ind. Kig på din kost og nedsæt dit
kalorieindtag og kom dyrk mere motion.

Der er ingen genveje - til gengæld vil du aldrig fortryde det, hvis du
kommer i form og begynder at leve af en sund kost.

Held og lykke !

Fra : Marianne

Dato : 20-09-02 16:09

> Hvor køber jeg det ( C L A ), eller hvor finder jeg det bedste slanke
> middel / piller på nettet !!!

Jeg ved ikke, om det kan bruges til at tabe sig med, men CLA laves bl.a. af
PharmaNord (de har en hjemmeside). De sælger svjv gennem Matas.

Marianne