Sunny tours??
Fra : Connie

Dato : 18-09-02 10:41

Jeg prøver lige igen!!! Er der nogen der har været på Sunny tours golfferie
i Hua Hin,Thailand???
Jeg vil gerne have både det positive og det negative.
Er meget i tvivl, da hotellet ligger ca 15km udenfor Hua Hin.
--
Connie

Fra : manse

Dato : 19-09-02 08:23

"Connie" <connie-toft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil gerne have både det positive og det negative.
> Er meget i tvivl, da hotellet ligger ca 15km udenfor Hua Hin.
Jeg er lige kommet hjem fra thailand og mødte en mand i bangkok som havde
været i hua hin på golf ferie ,og han var mega meget tilfreds og skulle
ihvertfald tilbage dertil.
hilsen niels

Fra : jo

Dato : 19-09-02 09:33

"manse" <fuck-tdc-de-iidioter@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> golfferie
Hej
Jeg har ikke prøvet golf i Hua Hin, men jeg har boet ca 10 km fr abyen og
det var ikke noget problem at komme ind da hotellet havde bil derind en gang
i timen (så undersøg om dit hotel har det) Når det ikke passede hjem tog vi
en tuftuf disse åbne trehjulede taxaer og når man pruttede om prisen vardet
rimeligt.
jo