Så blev det altså min tur. . . . . !
Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 18-09-02 09:41

Da jeg kommer ud på parkeringspladsen kl. 8.00, der opdager jeg til min
store frygt, at min motorcykel er blevet nakket!!!!!!!
I går (17/9) ved 21-22-tiden, der efterlod jeg cyklen låst og den var væk,
da jeg skulle bruge den (ved 8-tiden i morges).

Det er altså blevet stjålet i tidsrummet mellem 22 og 8. Jeg bor på
Kollegievej (nær ved Grønlandstorv i Aalborg) og politiet har sagt, at jeg
nok finder den uden nummerplade og i særdeles dårlig stand, da de formoder,
at den er blevet brugt til markræs indtil benzintanken er tom!

Dette er slemt nok, jeg havde nemlig lige tanket den op, så der var altså
benzin nok til over 250 km markræs.

Lidt om cyklen:
Den hedder Yamaha SR250 Special og er fra 1983. Den ligner den gamle SR500,
blot med mindre motor, tromebremse foran og med selvstarter.

Den er mørk bordoux-rød og har registreringsnummeret: EL18075. Den er
forsynet med givi monorack samt 33 liter topbox. (Der bl.a. inderholder
nogle studiebøger og en relativ kompliceret lommeregner = også dyrt!).

Billede af cyklen (uden monorack og topbox) kan ses her:
http://kom.auc.dk/~ltth00/sr.jpg

Cyklen er temmelig nem, at genkende (da den er temmelig sjælden), så hvis
nogen har set den, eller kan genkende nogen sørgelige rester af den eller
har forslag til eftersøgningen, så vil jeg da meget gerne høre nyt. Min
E-mail adresse er: ltth00@kom.auc.dk

Jeg er en bitter mand, der efterhånden BARE føler, at jeg MÅ være født
uheldig!
Hvorfor findes der mennesker, der simpelhen bare ikke kan kende forskel på
dit og mit!?
Hilsen
Lars

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-09-02 09:54

Lars T. Thomsen wrote ...

> Den hedder Yamaha SR250 Special og er fra 1983. Den ligner den gamle
SR500,
> blot med mindre motor, tromebremse foran og med selvstarter.
>
> ...registreringsnummeret: EL18075.

Røvhuller!

Jeg råber op hvis jeg ser den.

--
Mikkel
Aalborg

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-09-02 10:54

Mikkel Christensen wrote:

> Lars T. Thomsen wrote ...

> SR500,

> Røvhuller!

De skulle fandme have skudt hovedet mm. af! ;o(

> Jeg råber op hvis jeg ser den.

Også mig!
--
mvh Jes Vestervang - også i Aalborg
FZS600 - uden kasko (Gyyys!)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-09-02 10:53

Øv, de skulle have nogle "bølle-bank". Håber du finder den i rimelig stand.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mads Lund

Dato : 18-09-02 10:57

> [...]
formoder,
> at den er blevet brugt til markræs indtil benzintanken er tom!

Har du prøvet ålborg taxa ?

Jeg skal nok holde øre og øjne åbne.

Mads Lund, nær ålborg

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-09-02 16:49

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet ålborg taxa ?

Jep, Aalborg taxa og minicab, så kan du være ret sikker på at den bliver
opdaget hvis den kører i byen. Sæt en plovmand i dusør til den chauffør der
finder den, så er de på stikkerne.

Og gå så en lang aftentur i grønlandskvarteret, det er ikke usandsynligt at
du finder den der. Når en af mine cykler er blevet stjålet, plejer jeg at gå
aftentur i Aalborg Øst. Det har givet pote 2 gange, hvor jeg selv har fundet
den.

Rittig

Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 17-09-02 11:10

Nogle mennesker skulle have skåret kuglerne af med et sløvt spanksrør!

Jeg holder øjnene åbne!

Niels
GSX 600 F
Aalborg

Fra : BoS

Dato : 18-09-02 11:35

De sku ha' skåret den HALVT af!
Husk, at ting der ligger i topboksen er dækket af din indbo forsikring...
Håber, du finder den igen i god stand

mvh Bo

Fra : Janus

Dato : 18-09-02 11:42

æv hvor er det ærgerligt, har osse op til flere gange fået stjålet mine
knallerter, der jeg læste om stedet, hvor den var blev stjålet fra, var jeg
lige ved at ski*e i bukserne, jeg bor også på en vej der starter med
kollegie......

Nå men håber at du finder den i ok stand!!!

Janus (smadret FZR 600 US)

Fra : Jakob Brøndsted

Dato : 18-09-02 12:37

Kondolerer.

Holder, ligesom de andre, øjne og ører åbne.

/Jakob & Hornet
Aalborg

Fra : Ole Baun

Dato : 18-09-02 17:00

"Jakob Brøndsted" skrev i en meddelelse
> Kondolerer.
>
> Holder, ligesom de andre, øjne og ører åbne.
>
> /Jakob & Hornet
> Aalborg

Det gør jeg også.

Ole Baun, CB 500
Aalborg

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-09-02 14:30

"Lars T. Thomsen" <ltth00@NOSPAMkom.auc.dk> wrote in message

[snip en sørgelig historie]

> Hvorfor findes der mennesker, der simpelhen bare ikke kan kende forskel på
> dit og mit!?

Ja det er sgu et godt spørgsmål ... det burde være rimeligt nemt. Det er
fandme det mest latterlige at stjæle det andre
har arbejdet hårdt for at opnå. Øv en gang tabere!!!

Håber du får maskinen og bøgerne igen!

Hvordan var cyklen låst i øvrigt?

Hilsner,

Tony

Fra : Mads Stetter

Dato : 18-09-02 14:32

> Da jeg kommer ud på parkeringspladsen kl. 8.00, der opdager jeg til min
> store frygt, at min motorcykel er blevet nakket!!!!!!!
> Hilsen
> Lars

Jeg skal nok kigge for dig på min færd!

De svin..

--
Mvh Mads Stetter (Som selv sover dårligt hvis cykel ikk er låst inde!)
Aalborg Sø (Peter freuchensvej)

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-09-02 14:45

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars T. Thomsen" <ltth00@NOSPAMkom.auc.dk> skrev i en meddelelse

Træls.. !
Kan du komme rundt til de forskellige lejlighedskonplekser rundt omkring, så
spørg da lige
viceværten om du ikke må komme ind og kigge i kælderne. Jeg fandt selv min
scooter for 2 år siden
i skralderummet på selv samme vej som Mads bor. Viceværten havde set den i
et kælderrum halv nøgen, og
havde kontaktet politiet, som altså ikke havde tid til at gøre noget ved
det. BAHHH !
Nå, men det endte alstå bare med de skrallede den og smed den til
storskrald.
Så mit bud ville være du skal kigge godt efter der, og golfparken !
Jeg skal nok glo godt ude i GUG... !

/Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-09-02 14:47

How Vent nu lige lidt.

Da jeg kørte i skole i morges , lidt over otte, så jeg ved krydset mellem Th
Saursvej og Shongersholmsvej (?) på vej MOD byen en cykel der lignede meget.
Tænkte nemlig lige at det var en GN 250, som lignede den jeg havde taget
kort på..

Tror faktisk det kunne være din !

/Thomas

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-09-02 16:51

:(( Kigger også efter den. Har boet samme sted og kender din cykel.

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 19-09-02 06:37

"Jens Jensen" <indkomst@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> :(( Kigger også efter den. Har boet samme sted og kender din cykel.
>

> "Lars T. Thomsen" <ltth00@NOSPAMkom.auc.dk> wrote in message

Hvis den skulle forvilde sig syd for Ålborg så er jeg klar.

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen, Støvring

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-09-02 06:42

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis den skulle forvilde sig syd for Ålborg så er jeg klar.
>

> --
> Med Venlig Hilsen
> Per Milborg Pedersen, Støvring

Uhh, pas nu på! Kig i tråden længere nede! (Part 2)

Det kunne se kønt ud når du lige havde slået Lars af cyklen, vredet hans arm
rundt og var parat til at afdaske ham noget kraftigt!

--
Mvh Mads Stetter
RF400R