Deleværksted i Århus?
Fra : Martin Norby

Dato : 18-09-02 08:48

Jeg har en aldrende Yamaha TR1, som jeg ikke har kørt på i 5 år.
Men nu skal det være... den skal bare lige gøres køreklar først...

Hvor kan jeg i Århus eller omegn finde et deleværksted eller en
motorcykelklub med værksted-faciliteter?

Martin Nørby
martin.norby@stofanet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-09-02 10:55

Vi er ved at bygge klubhus med værksted, lift und alles. Men som du kan se
på vores hjemmeside, gøres det ikke over en weekend
Så værkstedet er heller ikke klar i endnu, men håber det bliver i løbet af
vinteren

Vi bor lige uden for Århus. Og du skal være velkommen til at besøge os.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jake

Dato : 18-09-02 11:27

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> på vores hjemmeside, gøres det ikke over en weekend
> Så værkstedet er heller ikke klar i endnu, men håber det bliver i løbet af

Hej Henrik

og tak for sidst.

Jeg har lovet Martin at hjælpe ham med at sætte maskinen i stand. Var det
sådan at vi eventuelt kunne 'låne et hjørne' i et par dage at gøre det i.
Vi kommer i så fald selv med værktøj og det hele og rydder naturligvis op
efter os. Vi kunne så nok godt overtales til at ligge et par timer i jeres
klubhusprojekt.

mvh Jakob (den forkerte).

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-09-02 14:48

Selv tak. Det var hyggeligt, selv om det var en meget kort tur.

Tjoohh. Men som du så, da du var ude, er det ikke klar endnu. Lige nu sviner
vi jo en del med maling, puds m.m. Hvornår skal det være ??