trekants-problematik
Fra : Alfred

Dato : 17-09-02 23:25

hejsa!

et par af mine venner, lad os kalde dem Maria og Peter, har spurgt om jeg
kunne tænke mig at være med til at prøve en trekant. Da Maria gennem længere
tid har fantaseret om to fyre på en gang.

Det er for så vidt ok med mig, sålænge venskabet bevares. Derfor tænkte jeg,
om det ikke var en ide at "udforme" en form for kontrakt, således jeg ved
hvor langt jeg må gå uden at overtræde deres grænser.

Synes i det er en god ide?

kan i evt komme med nogle punkter der skal diskuteres?

knus!
Alf

Fra : høstblomsten

Dato : 18-09-02 01:31

"Alfred" <boffors@hotmail.com> skrev:
> hejsa!

Hej "Alfred"!

> [...]
> hvor langt jeg må gå uden at overtræde deres grænser.
>
> Synes i det er en god ide?
>
> kan i evt komme med nogle punkter der skal diskuteres?

Uden overhovedet at kende det mindste til dine/ Jeres
sexuelle præferencer, tror jeg denne "playlist"
http://www.soulconnected.dk/p.htm vist kommer omkring alle
mulige, tænkelige "afkroge"
Go' læselyst & fornøjelse!

> knus!
> Alf
Go'e hilsener fra
~ Høstblomsten ~

Fra : Alfred

Dato : 18-09-02 10:09

"høstblomsten" <hoestblomsten@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Uden overhovedet at kende det mindste til dine/ Jeres
> sexuelle præferencer, tror jeg denne "playlist"
> [...]

hmm, takker for den fine liste.

Men den skal vist redigeres en smule. ellers trækker de måske invitationen
tilbage hvis jeg bare smider den på bordet! (de er ikk til SM så vidt jeg
ved) (C;

Er der andre der har lignende lister/kontrakter rettet mod partnerbytte
eller lign?

måske skal det lige siges at ingen af os har erfaring med emnet og alle er
under 25 så vejledning er vel ikke af vejen.

kram
Alf

Fra : Fisker

Dato : 18-09-02 10:29

Alfred skrev i news:3d884273$0$49677$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk :
> [...]
>
> måske skal det lige siges at ingen af os har erfaring med emnet og
> alle er under 25 så vejledning er vel ikke af vejen.

Hej
Det er nok en god ide at kende hinandens referencer i forvejen, men det er
svært at tage højde for alt. Derfor kan det være en god ide med et
"stopord", f.eks. "cirkus" eller "brandbil" eller noget andet der normalt
ikke ryger ud af munden når der leges.
Det er ikke smart at bruge "nej", da det tit indgår hvis der bliver leget
med "voldtægtsfantasier".

--
Per, Odense

Fra : høstblomsten

Dato : 22-09-02 14:06

"Alfred" skrev:
> [...]

> Men den skal vist redigeres en smule. ellers trækker de
måske invitationen
> tilbage hvis jeg bare smider den på bordet!

Hej Alf

....jeg er ikke altid lige hurtig til at følge op på indlæg,
så derfor medtager jeg ovenstående

Selvfølgelig kan der redigeres - trækkes fra og lægges til -
i ovennævte liste, men alt i alt åbner den jo mange
muligheder og dækker vist temmelig bredt?

>(de er ikk til SM så vidt jeg ved) (C;

Hmm... nææææ, "så vidt du ved", men mange af os gemmer måske
på "skjulte fantasier" - som i mange tilfælde sikkert _skal_
forblive "skjulte? ...ikke _alt_ behøver/ skal leves ud! På
den anden side kan "inspiration til fornyelse af sexlivet"
jo hentes mange steder fra, og jeg tror såmænd, at hvis du
selv krydser af på listen nu - og vender tilbage til den om
2-5-10 år - så vil du sætte dine krydser helt anderledes til
den tid ! Mennesker med "et åbent sind" - og modtagelige
for nye indtryk - (= "ikke statiske") forandrer sig jo
gennem årene - eller som det meget populært blev sagt for år
tilbage: "Jeg har et standpunkt, til jeg ta'r et nyt"

Essensen af de øvrige svar, du har fået i nyhedsgruppen, er
jeg ikke uenige i - "kontrakt" er nok så meget sagt, men
"playlisten" kan være udgangspunktet for en grundig snak om
tingene - og dén fornemmer jeg under alle omstændigheder er
meget vigtig!

Jeg kan ikke lade være med (- affødt af en anden tråd i
denne NG!) at nævne, at du måske selv skal overveje, hvilke
"veje" du selv ønsker at gå? - og om du vil gå dem alene
eller sammen med kæresten?
Jeg véd, at det er uhyggeligt svært - og kan ikke lige give
et endegyldigt - eller yderligere råd - sorry!

> kram
> Alf

Go'e hilsner fra
~ Høstblomsten ~

Fra : Lars Ehlers

Dato : 18-09-02 18:24

On Wed, 18 Sep 2002 00:24:39 +0200, "Alfred" <boffors@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>hvor langt jeg må gå uden at overtræde deres grænser.
>
>Synes i det er en god ide?
>
>kan i evt komme med nogle punkter der skal diskuteres?

Jeg ved ikke om I ligefrem behøver en kontrakt, men de er nødt til at
diskutere tingene og lade dig vide, hvor deres grænser går. Jeg tror,
at de fleste par, som overvejer en trekant snakker tingene meget
grundigt igennem.

Min kone og jeg har netop været igennem samme process efter hun
fortalte mig, at hun gerne ville have en anden pige med i sengen. Vi
var nødt til at diskutere tingene i detaljer, dels så vi begge følte
os sikre på, at ingen grænser blev overskredet, og dels så vi kunne
fortælle om vores grænser til vores veninde.

Jeg lod min kone styre "slagets gang", da det kom til stykket.
Efterhånden som tingene skred frem, så kom min kone med små
opfordringer til både mig og den anden pige, og så var alle glade og
tilfredse. Vi var sammen med hende flere gange, og hver gang gik vi et
skridt videre. Således havde jeg ikke samleje med den anden pige de
første par gange, og igen var det min kone, der kom med opfordringen,
da det endelig skete.

For nogle par ender trekantsex med en ren katastrofe, jeg kender flere
par, som er gået fra hinanden, eller som har haft store problemer
bagefter. Andre par (som os) har fundet noget, som virkelig ophidser
os og giver et frisk pust til vores sexliv. Desuden får jeg som regel
lov til at sove i midten, det er en gevinst i sig selv

Lars

Fra : Kuruderu

Dato : 21-09-02 17:34

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> wrote:
>
>Desuden får jeg som regel
> lov til at sove i midten, det er en gevinst i sig selv

Vi anre drømmer bare videre ikke

Kuruderu

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-09-02 21:59

[Alfred | Wed, 18 Sep 2002 00:24:39 +0200]

Hej Alf!

>Det er for så vidt ok med mig, sålænge venskabet bevares. Derfor tænkte jeg,
>om det ikke var en ide at "udforme" en form for kontrakt, således jeg ved
>hvor langt jeg må gå uden at overtræde deres grænser.

Jeg tror at en kontrakt er alt for meget at gøre ud af det, men du er
alligevel inde på noget meget vigtigt.

Det er ufravigeligt at alle parter indbyders grundigt har aftalt HVOR
grænserne er, hvad der er OK og hvad der bestemt ikke er - på den måde
kan man koncentrere sig om at nyde hvad der sker.

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk