Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Problem med beocom 6000
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 17-09-02 20:50

Hej

Jeg har netop købt en ny analog base til min Beocom 6000.

Jeg har indtil nu kørt på en ISDN base.

Da jeg kom hjem med den nye base, slukkede jeg den gamle, og satte strøm på
den nye og lod håndsættet udføre en base søgning, som efter et par minutter
endte uden resultat, den skrev bare "Signal væk" (Fordi ISDN basen jo var
slukkket)

Jeg prøver nu at slette ISDN basen fra håndsættet og udføre en ny søgning,
som efter et par minutter ender uden resultat, den skriver bare "Ikke
tilmeldt"

Herefter slukker jeg den nye base og tænder ISDN basen igen og laver en ny
søgning, der finder ISDN basen på få sekunder.

Jeg tænder igen for den nye base og kører endnu en søgning, som timer ud
efter nogle minutter, uden at finde noget som helst (HELLER IKKE ISDN
BASEN!!!!)

Jeg har nu i en time slukket, tændt, søgt, slukket, søgt, tændt..........

Alt sammen uden resultat, HVAD FAND... GÅR DER GALT????

MVH

Dennis Nielsen

Fra : Leo Havmøller

Dato : 18-09-02 06:35

"Dennis Nielsen" <spangsberg@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]

> Jeg har nu i en time slukket, tændt, søgt, slukket, søgt, tændt..........
>
> Alt sammen uden resultat, HVAD FAND... GÅR DER GALT????

Er det en en "pyramide"-base, hvor håndsættet kan lades op i?
I såfald kan du blot slette ISDN basen fra håndsættet, og sætte det til
opladning. Så bliver det tilmeldt automatisk.

Ellers findes der en knap på basen et eller andet sted. Den skal der trykkes
på før håndsættet kan "se" basen når du søger.

Det hele står også i brugsanvisningen, men der har du jo selvfølgelig læst

Leo Havmøller.

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 24-09-02 18:19

Hej

Hvis det er den nye base uden lader er der et lille hul bagpå hvor der er en
knap man skal trykke ned for at åbne basen for tilmelding.
Er det den gamle alu base skal du trykke på knappen der sidder mellem lade
terminalerne.
Man skal holde knappen inde i ca. 10 -20 sec.

MVH

Jesper