Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler en driver
Fra : Jon Larsen

Dato : 17-09-02 20:38

Hej.. og med chancen for at blive grillet..

Jeg mangler en driver til mit Ati 3d rage II så jeg kan få min TV-Out port
til at virke.. er der nogen der ved hvor jeg kan få sådan en driver.. dem
fra Ati's egen side dur ikke.. Jeg køre Win ME

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Kim Larsen

Dato : 17-09-02 21:35

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Odense
> Stud. Procesteknolog.
> "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan"

Inden du får det for varmt på grillen, så tror jeg det ville være bedre om
du spurgte i dk.edb.hardware.grafikkort, det er der man undgår grillen med
den slags spørgsmål
Her er det grafik der snakkes, og ikke grafikkort

Kim Larsen