Outlook 2000 og Word
Fra : Martin K. Jensen

Dato : 16-09-02 20:00

Hej
Jeg sidder og leger lidt med en lille makro der skal kunne sætte navn og
adresse fra outlook 2000 ind i et word dokument, jeg kan ikke få fat i
feltet med navn og adresse fra outlook
Alle gode forslag modtages

Martin

Dim Wapp, template 'As Word.Application
Set Wapp = CreateObject("word.application.9")
Wapp.Visible = True
template = "C:\test.dot"
Wapp.documents.Add template, False, 0
Wapp.Selection.goto -1, , , "Hest" 'finder bogmærket : Hest i
dokumentet
Wapp.Selection.typetext ' Her skulle jeg så kunne skrive
navn og adresse fra Outlook Hvordan ?????????

Fra : pre

Dato : 18-09-02 17:16

Den går ikke så let. Outlook kræver meget mere og meget andet for at
slippe sine felter gennem makro. Var det ikke bedre at bruge
standardrutinen i Word indtil videre.
I øvrigt skal makroen skrives i Outlook, selv med en reference til
Outlook bli´r der problemer ved at bruge Word VBA.
Brug lidt af den tid du kan spare til at kikke i Outlooks VBA, evt. i en
håndbog.

© pre 2002

Fra : Martin K. Jensen

Dato : 19-09-02 18:30

Hmmm
Hvilken standard rutine i Word ???? glem brev fletning.
Makroen skriver jeg da i Outlook.
Det er rigtig træls at åbne sit adresse kartotek og herefter skrive adressen
manuelt i Word

MVH Martin