Nokia 8210 signal???
Fra : CRiM

Dato : 17-09-02 18:45

Hejsa

jeg har en Nokia 8210, men der er problem med signalet, nogen gange er der
signal og andre gange er der ikke og det er ca 5-6 gange om dage der ikke er
signal. Jeg har prøvet at skifte antenne, men det hjalp ikke.
Er der en der har en god idé til hvad jeg kan gøre??

håber der er en eller flere der kan hjælpe

Mads

Fra : helloo.dk

Dato : 17-09-02 21:24

Kan det være din udbyder? Har du prøvet at skifte kort?, Hvad med at
opdatere softwaren.. Har du prøvet det?

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.