Salg af iMac
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 22-02-01 15:23

Hej alle. Min iMac rev.b er efterhånden blevet lidt for langsom til min
smag så nu bliver jeg simpelthen nødt til at gå ud og købe mig en ny G4.
Jeg ved dog ikke hvor meget jeg kan tillade mig at forlange for min iMac
eller hvor det er smartest at sælge den... Er der nogen der kan give mig
nogle råd? Specifikationerne på min iMac er som følgende:

iMac rev.b
233Mhz
64MB Ram
6Mb ATI Rage Pro
4Gb Harddisk
24x CD-ROM

Der følger selvfølgemig masser af installeret software med. Der er også
originale manualer, mus og en kensington mouse-in-a-box scroll mus. Alt
original software følger også med. Ud over det følger der et par Apple
Design Powered Speakers med.

Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at finde frem til en rimelig pris...

Mark

Fra : Carsten Matzon

Dato : 22-02-01 19:48

On Thu, 22 Feb 2001 15:22:33 +0100, Mark S. Rasmussen wrote
(in message <3A9520A8.65919093@tv.dk>):

> [...]
> 4Gb Harddisk
> 24x CD-ROM

> Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at finde frem til en rimelig pris...

Jeg vil personligt mene den max. er 2500-3000,- værd... ;)

Mvh

Carsten