Indsæt sidetal - men start på side 2 eller~
Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 17-09-02 17:46

I Word XP står jeg at skal til at aflevere en opgave. Forsiden, index og
forord ikke have sidetal. Jeg ved at der er en mulighed for at starte
automatisk sidetal på 2 eller 3. Men hvordan gør man?

Mvh.
Søren Møller

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-09-02 23:05

"Søren Ribergård Møller" <some@ware.dk> skrev i en meddelelse
> I Word XP står jeg at skal til at aflevere en opgave. Forsiden, index og
> forord ikke have sidetal. Jeg ved at der er en mulighed for at starte
> automatisk sidetal på 2 eller 3. Men hvordan gør man?

Indsæt et sektionsskift nederst på den sidste side, der ikke skal have
sidetal.

På den næste side indsætter du så sidetal i sidehoved eller fod. Vælg at
hoved/fod ikke skal være "samme som forrige". Klik på knappen Formater
Sidetal. Vælg Start forfra i denne sektion.

Gå evt. tilbatge til side 1, og hvis der stadig er sidetal her, så slet det.

Hilsen
Jan

Fra : Søren Møller

Dato : 18-09-02 08:35

Jan Kronsell wrote:
> [...]
> Formater Sidetal. Vælg Start forfra i denne sektion.
>
> Gå evt. tilbatge til side 1, og hvis der stadig er sidetal her, så

Mange tak !
--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller