Ericsson R520m -er den OK
Fra : Henrik Ibsen

Dato : 17-09-02 13:41

Hejsa
Jeg tænker på at købe en Ericsson R520m. Jeg kan godt lide designet.

Er der nogen af jer der har erfaringer med denne telefon? Jeg kan købe den i
"Orange" til 999,- er det ikke en fair pris selvom det er med 6 mdr.
abonnement a 40 kr/mdr ?

Hilsen
Henrik

Fra : KGB

Dato : 17-09-02 16:37

Det er en alt for fed telefon. Gav selv 4000 for min i sin tid - men
dengang var den også revolutionerende! Der er dog et lille but, but, but!

Hvis du er vant til NOKIA og sender mange sms, så lad være. Den har en
langsom menu (hvilket alle Ericssoner har, incl. de aller nyeste - indtil
videre) og er derfor ikke til mange og hurtige sms-er. Dog er den super til
GPRS, mail (POP3) IR etc.

Sms går naturligvist også, bare ikke hvir man kommer fra nokia og er vant
til at sende rigtigt mange ... det gjorde jeg i sin tid.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk