Gratis taletid.
Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 13:24

Tele2Mobil ser ud til uddele gratis Tank Op kort incl. 375,- kr. taletid /
500 SMS.
http://shor.ter.dk/846456293

Eneste krav er, at man har et mobilnummer i forvejen. Jeg har da et gammelt
opbrugt, men fungerende taletidskort der er velegnet til det formål.

Jeg har dem mistænkt for at ville trække et fastnet-abonnement med ind fra
sidelinjen, men jeg synes at det tydeligt fremgår at der kun er tale om et
taletidskort.

Er der nogen der kan spotte nogen fælder?

*Fischer

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-09-02 14:28

125 kr. i telmorepriser 124 i club bla bla

derefter dyre minnutter 2,50 sms 0,75

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 14:46

> 125 kr. i telmorepriser 124 i club bla bla

375/2,50 = 150 minutter.

Hvorfor får du rabat hos Telmore og CBB???

> derefter dyre minnutter 2,50 sms 0,75

Jeg har da kun tænkt mig at brænde de gratis minutter af og så kyle kortet
ud af vinduet.

*Fischer

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 17-09-02 15:26

Fischer <express@get2net.dk> wrote:

> 375/2,50 = 150 minutter.
>
> Hvorfor får du rabat hos Telmore og CBB???

Der står da ikke umiddelbart noget om, at de 500 SMS'er kan konverteres til
taletid. Regnestykket må derfor være, at 500 SMS'er repræsenterer en værdi af
500*0.25 = 125 kr i Telmore-priser.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 15:30

> [...]
til
> taletid. Regnestykket må derfor være, at 500 SMS'er repræsenterer en værdi

Jo, det står nederst på forsiden:

"* Kan også bruges til taletid, skal bruges senest 3 måneder efter
modtagelse af det nye SIM kort. Kun et tilbud pr. person."

*Fischer

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-09-02 15:49

Måske forkert forstået
tilbudet har en værdi af max 125,00 kr

Fra : Anders D

Dato : 16-09-02 15:58

Andre end mig der undrer mig over den ww addresse de har? det er da ikke
deres officielle www addresse?

overvejer lidt om det er en scam for at få folks simkort id nummer.... kan
man bruge sådan et id nummer til noget?

Mvh Anders, som i hvertfald ikk vil skifte *g*

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 16:20

> Andre end mig der undrer mig over den ww addresse de har?
> det er da ikke deres officielle www addresse?

Jo - det er bare mig der har lavet en kortere adresse.

> overvejer lidt om det er en scam for at få folks simkort id nummer....
> kan man bruge sådan et id nummer til noget?

Næppe.

*Fischer

Fra : KGB

Dato : 17-09-02 16:44

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tele2Mobil ser ud til uddele gratis Tank Op kort incl. 375,- kr. taletid /
> 500 SMS.
> http://shor.ter.dk/846456293

Den er god nok.

> [...]
> taletidskort.
>
> Er der nogen der kan spotte nogen fælder?

Ikke andet end at du skal vente på at få overflyttet nummeret ... Du kan
tage dit eget og flytte det den ene vej - bruge de 500 sms'er og flytte det
tilbage igen; hvis altså du mener det er besværet værd.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 17:05

> [...]
> Du kan tage dit eget og flytte det den ene vej - bruge de 500
> sms'er og flytte det tilbage igen; hvis altså du mener det er

Fidusen er jo at jeg har et nummer som jeg ikke bruger (taletid udløbet).
Jeg kan da ikke være den eneste mobil-nørd herinde der har mere end et
mobilnummer.
Derfor bruger jeg blot taletiden når den kommer - evt. til data-opkald fra
min bærbare PC. Og så skipper jeg nummeret bagefter (hvilket jeg jo allerede
havde gjort).

*Fischer

Fra : KGB

Dato : 17-09-02 17:30

> Fidusen er jo at jeg har et nummer som jeg ikke bruger (taletid udløbet).

Jo, jo ... den kender jeg skam godt.

> Jeg kan da ikke være den eneste mobil-nørd herinde der har mere end et
> mobilnummer.

Nope, men jeg gider ikke rigtigt bruge andre numre end mit primære, for så
er der en eller anden der kommer til at skrive / svare til et nummer der
ikke er i brug/ drift på et tidsp. når vedkommende skal have fat i mig.
- U C ?? -

> Derfor bruger jeg blot taletiden når den kommer - evt. til data-opkald fra
> min bærbare PC.

Dataopkald, den var smart. Havd jeg ikke lige tænkt på !! Det ville være
skide smart. Men helt honest. for 100+ kr, ej - for besværligt. Men sådan er
vi jo så forskellige.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 17:53

> Dataopkald, den var smart. Havd jeg ikke lige tænkt på !! Det ville
> være skide smart. Men helt honest. for 100+ kr, ej - for besværligt.
> Men sådan er vi jo så forskellige.

Besværligt?
Det tog 5 minutter. Man skal udfylde navn+adresse, mobilnummer og SIM-kort
nummer. Så trykker man på 'Print', underskriver og putter den i postkassen.
Og så er det bare at afvente at det nye SIM-kort kommer med posten med 2½
time gratis online mobilt .....

*Fischer

Fra : KGB

Dato : 17-09-02 22:24

> [...]
postkassen.
> Og så er det bare at afvente at det nye SIM-kort kommer med posten med 2½

Tja, tjo ...

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-02 21:12

KGB skrev:

> [...]
>er der en eller anden der kommer til at skrive / svare til et nummer der
>ikke er i brug/ drift på et tidsp. når vedkommende skal have fat i mig.

Du kunne evt. indstille telefonen til ikke at vise nummer, så er du
ude over det problem (duer selvfølgelig ikke hvis vi snakker SMS).

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : KGB

Dato : 17-09-02 22:24

> Du kunne evt. indstille telefonen til ikke at vise nummer, så er du
> ude over det problem (duer selvfølgelig ikke hvis vi snakker SMS).

Jeg tænkte sms

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB