kender I dette?
Fra : Britta Madsen

Dato : 17-09-02 13:01

Hejsa...
Jeg har lige læst lidt om slankemidlet c.l.a 80, og har tænkt mig at prøve
det.
Er der nogle af jer her i gruppen der kender det og har gode erfaringer med
det? Så må du gerne fortælle lidt om det og hvad du har tabt dig ved hjælp
af dette?
Og hvis det er noget værre lort at invistere penege i vil jeg da også meget
gerne vide det......
Venter på svar fra jer...
Knus fra Britta

Fra : B.Ikkala

Dato : 17-09-02 13:15

Tue, 17 Sep 2002, "Britta Madsen" <bm_tigerdyr@get2net.dk>

>Er der nogle af jer her i gruppen der kender det og har gode erfaringer med
>det? Så må du gerne fortælle lidt om det og hvad du har tabt dig ved hjælp
>af dette?

Tro flytter som bekendt bjerge ... men jeg vil da også meget gerne
høre om der er nogen som har (praktisk) erfaring med produktet.

Hmmmm ... se evt. <http://www.motion-online.dk/cla.shtml>