Firmware til T68i
Fra : Allan Aarestrup

Dato : 17-09-02 12:32

Hej.
Hvordan tjekker man firmware ver. på en T68i ?
Allan.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 17-09-02 13:06

>Hvordan tjekker man firmware ver. på en T68i ?

Service-menu: > * < < * < *

(to see your firmware version etc.) < joystick left, > joystick right.

Tjek denne side for tips mm.:
http://www.t68.info/

Nyeste version hedder vist R2e006 - men mener der er kommet en, der
hedder noget med R25......

-------------------------
Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-09-02 14:25

Dr. Ralph <dr.ralph@solremove.dk> wrote:

> [...]
>
>Tjek denne side for tips mm.:
>http://www.t68.info/
>
>Nyeste version hedder vist R2e006 - men mener der er kommet en, der

Der findes også en R2F004, men jeg mener ikke den kan fås i alle lande.

Peter