Problemer med rammer
Fra : Claus Larsen

Dato : 17-09-02 11:46

Jeg har lavet en rammeside i FP2002, med banner, navigationsramme og
hovedramme.
Alle størrelser er sat i %, så siden skal kunne tilpasse sig forskellige
skærmopløsninger.
Jeg arbejder selv i 1280 * 960, og PC2 i 1024 * 768 - ingen problemer her.

Problemet opstår når jeg sætter når jeg sætter skærmopløsningen til 800 *
600, så fremkommer der et rullepanel i sideretningen.
Hvordan fortæller jeg FP at siderammen altid skal have den samme størrelse,
så det er hovedrammen der "størrelsereguleres"

Håber der er nogen der kan hjælpe

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

PS: Gerne svar med CC til c.l@cool.dk

Fra : Jan

Dato : 20-09-02 21:10

"Claus Larsen" <c.l@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
størrelse,
> så det er hovedrammen der "størrelsereguleres"

Du højre klikker på siderammen og vælger rammeegenskaber - vis
rullepaneler - Aldrig
Det skulle løse problemet.
vh
Jan

Fra : Claus Larsen

Dato : 21-09-02 00:16

> Du højre klikker på siderammen og vælger rammeegenskaber - vis
> rullepaneler - Aldrig
> Det skulle løse problemet.
> vh
> Jan