brazil
Fra : etta place

Dato : 17-09-02 11:44

var der nogen der i jyllandsposten i søndags, i "indblik", så artiklen om
bandekrig i rio. som illustration havde man sat et billede (a4 størrelse) i
med underteksten: skyderi - scene fra brasiliansk gangsterfilm. billedet var
dog af de niro, med pistol, og jonathan pryce fra filmen brazil!!

etta

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-09-02 10:52

etta place wrote:
> [...]
> billede (a4 størrelse) i med underteksten: skyderi - scene fra
> brasiliansk gangsterfilm. billedet var dog af de niro, med pistol, og

Hæhæ, det er jo den slags, der sker. Forleden studsede jeg over, at man i en
billedtekst på politiken.dk kunne læse, at man laver heroin af cannabis. De
er sq smarte, de afghanere.

/Nikolaj

Fra : Brian Nielsen

Dato : 17-09-02 21:24

"etta place" <etta@place.net> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> dog af de niro, med pistol, og jonathan pryce fra filmen brazil!!

Damn, jeg troede ikke at Frid skrev på Jyllandsposten