yahoo mail i outlook
Fra : Melander

Dato : 17-09-02 10:43

Hejsa

Jeg har en email hos yahoo og hos min udbyder, den hos min udbyder
henter jeg hjem med outlook, så fandt jeg ud af at man godt kan henter
emails hjem fra andre emailudbydere. det gik da også fint indtil den
spørger om pop3 og smtp til yahoo, og det aner jeg ikke hvad det er, jeg
har kigget på yahoo´s side, men kan ikke finde det.

Kan man ikke bruge outlook til at hente mail fra yahoo, hvis man kan
hvad er deres pop3 og smtp adresse så.

mvh. Melander

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 17-09-02 13:49

"Melander" <Melander.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:6HCh9.102$n25.29191@news010.worldonline.dk...
> [...]
> har kigget på yahoo´s side, men kan ikke finde det.
>
> Kan man ikke bruge outlook til at hente mail fra yahoo, hvis man kan

Nej man kan ikke hente post med en mailklient hvis man ikke kender deres POP3-server.
SMTP-serveren er den du sender igennem, og den skal tilhøre den udbyder du bruger til din netforbindelse (f.eks. TDC/Tiscali/ Tele2)
Under alle omstændigheder bliver det svært at få til at virke da Yahoo Mail ikke tilbyder POP3 adgang, så du kan ikke bruge din almindelige mailklient til at hente posten med.
Læs evt mere på http://help.yahoo.com/help/dk/mail/

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -