fodboldklub i Aalborg?
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 22-02-01 13:53

Hejdav!

Er der nogen der ved, hvor i Aalborg jeg kan komme til at spille fodbold på
uhm... ikke så højt niveau, men jeg har heller ikke lyst til at spille på et
rent øl-hold...?

Jeg er næsten lige flyttet til byen, og ved ikke rigtigt hvordan og
hvorledes.

Mvh Kim

Fra : Henrik

Dato : 22-02-01 14:02

"Kim Søvsø Pedersen" <ksp@diaphoni.dk> wrote in message
> [...]

et
> rent øl-hold...?
>
> Jeg er næsten lige flyttet til byen, og ved ikke rigtigt hvordan og

Har Aab ikke nogle sekunda hold (udover deres såkaldte 1. hold) ?

Mvh
Henrik

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 22-02-01 14:27

"Kim Søvsø Pedersen" wrote:

> [...]
> rent øl-hold...?
>
> Jeg er næsten lige flyttet til byen, og ved ikke rigtigt hvordan og

Hej Kim - og velkommen til byen.

Vi har en del fodboldklubber i Aalborg, så mon ikke du kan finde et
fornuftigt sted at spille bold.

Flagskibet er naturligvis AaB, men der findes også:
Aalborg Chang
Aalborg Freja
Gug Boldklub
B5/AFC
Aalborg KFUM Fodbold
Aalborg Studenternes Idrætsforening (Aalborg Universitet)
Fodboldklubben FC Stjernen
Vejgaard Boldklub
Øster Sundby Boldklub
Skalborg Sportsklub
Nørresundby Boldklub
Lindholm Idrætsforening
Kildeparkens Boldklub
+ sikkert nogle flere jeg ikke kender til.

Flere af klubberne giver studierabat.
God jagt.

Venligst
Flemming
Aalborg

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 22-02-01 14:29

"Kim Søvsø Pedersen" wrote:

> [...]

Lindholm Idrætsforening
Kildeparkens Boldklub
+ sikkert nogle flere jeg ikke kender til.

FUT: dk.sport.fodbold

Fra : Nikolaj Scharff Chri~

Dato : 22-02-01 16:20

"Kim Søvsø Pedersen" <ksp@diaphoni.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

et
> rent øl-hold...?
>
> Jeg er næsten lige flyttet til byen, og ved ikke rigtigt hvordan og

jeg har selv gode erfaringer med Freja, men de er lidt dyrere end de fleste
i kontingent.
Der er en fra mit kollegie der er begyndt i KFUM og han er vist godt
tilfreds. Når man flytter til byen får man vistnok en lille bog med
kulturelle og sportslige tilbud, der kan du finde klubbernes adresser og
tlf. nr.

NSC

Fra : Kim Nymark

Dato : 27-02-01 17:44

Der er jo også en fin lille klub som hedder KB 81.

Det skal lige siges at klubben er meget bedre end sit rygte.