Word-filer på nettet
Fra : Jobbreaker Kursist

Dato : 17-09-02 08:06

Jeg håber nogen kan hjælpe mig.
Jeg har 100 wordfiler liggende i en mappe på min lokalcomputer som jeg skal
uploaded til min hjemmeside.
Jeg vil derfor meget gerne
1) kunne hente samtlige dokumentnavne ind på en side og give hver fil sit
eget link uden at jeg skal gøre det hele manuelt
2) fastholde de originale dokumentnavne (med æøå og mellemrum) efter jeg har
uploaded dem.
Jeg håber meget nogen vil hjælpe mig med et tip - hvis det da overhovedet er
muligt i FP.

Venlig hilsen
Kent Sørensen

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-09-02 07:46

Jobbreaker Kursist skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
> sit eget link uden at jeg skal gøre det hele manuelt
> 2) fastholde de originale dokumentnavne (med æøå og mellemrum) efter
Det kan du ikke. En side må *ikke* indholde æøå og mellemrum.

> Jeg håber meget nogen vil hjælpe mig med et tip - hvis det da
> overhovedet er muligt i FP.

I word kan du under filer gemme dine sider som web-filer.

--
MVH Lars
www.raaby.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 18-09-02 10:48

"Jobbreaker Kursist" <jobbreaker.kursist@fo-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eget link uden at jeg skal gøre det hele manuelt
> 2) fastholde de originale dokumentnavne (med æøå og mellemrum) efter jeg

Jeg ved ikke om det virker, men du kan da forsøge:

Lav en ny mappe i FP, lav den om til et web-sted (højreklik på mappen og
vælg Konverter til web-sted
Dobbeltklik på dette nye websted.
Opret en mappe til dine Wordfiler, markér den.
Filer => Importer og vælg alle dine Word filer
Filer => Ny => Side
Indsæt => Komponent => Indholdsfortegnelse

Men det forudsætter vistnok at filerne har en titel, som FP kan finde.

ÆØÅ dur ikke på webbet, så du skal opfordre dine brugere til at højreklikket
på linket (hvis det altså virker med indholdsfortegnelsen) og vælge Gem som.
Gælder kun for IE browsere.

mvh
Ulrik