Vandslanger
Fra : Per Nielsen

Dato : 17-09-02 07:00

Hej
Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal frostsikre mine vandslanger i
campingvognen,
i de andre vogne vi har haft var tanken i forkassen og slangerne gik under
vognen
så man kunne bare tage den af og lade vandet løbe ud men her er vandtanken
på toiletet og slangerne løber rundt i vognen.
PS der er en Münsterland Siesta

--
MVH. Per Nielsen
per_n@mail1.stofanet.dk

Fra : sogs

Dato : 17-09-02 08:18

"Per Nielsen" <per_n@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så man kunne bare tage den af og lade vandet løbe ud men her er vandtanken
> på toiletet og slangerne løber rundt i vognen.

En ide - i stedet for at blæse slanger og rør med trykluft kunne man i
stedet suge hensigtsmæssige steder med en vandstøvsuger. Når der er åbnes
rette steder i rette rækkefølge må det kunne lade sig gøre at få tømt
systemerne uden risiko for sprængninger eller oversprøjte interiøret. Nu
er der ikke så meget fart på vacum, men gjort et par gange eller 3 får vel
det hele med.
Hvis man hitter på passende overgangstudser kan de jo anvendes år efter år.
brug evt en sjat rom i varmvandsbeholderen for at sikre den sidste bundsjat
der på nogle beholdere kan være svære at få med.
mvh sten

Fra : PHK

Dato : 17-09-02 15:18

"sogs" <sogs@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Nielsen" <per_n@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Pust slangerne gennem - husk evt at åbne fr vandhane

Beklager, defekt tastatur

--
_
|_|