eksem
Fra : Miss T

Dato : 17-09-02 09:25

Hej

Jeg er en ung pige på 25 år som har et kæmpe problem. Jeg fik for snart 2
1/2 år siden noget eksem på stort set hele kroppen. Det er dog mest på arme
ben og ryg. Der er ingenting i hovedet. Jeg har været ved hudlæge adskillige
gange hvorefter jeg så blev indlagt på Marselisborg hospital i Århus i 3
uger. Jeg fik tjærebade og rødbade, men intet har hjulpet. Det eneste der
hjælper er naturlig sol. Når jeg får det er det som regl om efteråret og
vinter og det forsvinder så næsten når det bliver rigtig varmt. Jeg er
blevet opgivet på diverse hudklinikker og hospitaler.
Derfor vi jeg høre om der evt er nogle af jer der kender til en alternativ
behandling. Jeg skal dog lige sige, at jeg har nåleskræk så akupunktur er
nok ikke sagen.

På forhånd tak
/miss t

Fra : Johnny H. Nielsen

Dato : 17-09-02 07:59

"Miss T" <misst@gotmail.com> skrev i en meddelelse news:3d866847$0$66811$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> behandling. Jeg skal dog lige sige, at jeg har nåleskræk så akupunktur er

Hej Miss t

Hvis ikke du får andre svar, så kan du prøve noget kosttilskud, der hedder Life Spice. Jeg har selv haft eksem hovedsageligt i/på hænderne , siden 1993 og for det meste om sommeren. I år har jeg intet !! D.v.s. jeg havde et minimalt 'udbrud' inden jeg startede, men det kom ikke længere. Jeg er nu på 3. bøtte af Life Spice og vil 'trappe' ned. Hvorfor min eksem kom ved jeg ikke, og om det er pga Life Spice'en den er 'gået' væk ved jeg heller ikke, men hælder dog mest til den sansynlighed. Du kan gå på biblioteket og se BT for d.7. maj 2002, der er en 'artikel' om kvinden bag Life Spice og hendes 'forsøg' + andet. Jeg ved ikke hvad kosttilskud 'normalt' koster, men dette her koster 389 kr. for 120 stks, og du skal tage 3 stks. om dagen. Fås hos bla. andet Matas.

Med venlig hilsen

Mister J