Suzuki Katana 30´er ????
Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 17-09-02 00:29

Hejsa i gruppen
Jeg ville bare lige høre om det er muligt at få en suzuki Katana som
30´er?!?!

På Forhånd Tak!

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 17-09-02 11:48

Er det virkelig et så svært spørgsmål, at INGEN af de (Troede jeg) GENIER
herinde kan svare på det?

/Kim

Fra : Gorgeous

Dato : 17-09-02 14:19

> Er det virkelig et så svært spørgsmål, at INGEN af de (Troede jeg) GENIER
> herinde kan svare på det?
>
> /Kim
>
> "[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Det kan man godt.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-09-02 19:58

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er det virkelig et så svært spørgsmål, at INGEN af de (Troede jeg) GENIER
> herinde kan svare på det?

dit indlæg har været her i hvad? lidt over et halvt døgn? tror du seriøst
der er ret mange online mellem midnat og middag? jeg spørg bare.. padde.. i
øvrigt sutter din quote teknik, gider du læse www.usenet.dk ?

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 17-09-02 22:37

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> dit indlæg har været her i hvad? lidt over et halvt døgn? tror du seriøst
> der er ret mange online mellem midnat og middag?

Ja! ellers ville jeg sikkert ikke spørge vel?!? PADDE!

> i øvrigt sutter din quote teknik, gider du læse >www.usenet.dk ?

Nej! det gider, og har jeg aldrig gidet... For jeg ved godt hvordan det
foregår i forvejen!

Desuden var det ikke en form for svar på mit eget indlæg, men et lille
ekstra kvikt spørgsmål...!
Og har du ikke noget at sige der har med mit spørgsmål at gøre, så lad være
med at kommentere det, TAK!

/Kim

Fra : Hans-Jacob

Dato : 18-09-02 07:35

<Klip>
En masse lort
<Klip>

*Plonk*

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 18-09-02 16:38

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

<snip>en masse lort </snip>

*ploink!*

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-09-02 19:07

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> *ploink!*

Han aner nok ikke engang hvad det betyder.

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen a.k.a. Ares
Kolding - DK

Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 18-09-02 20:56

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Han aner nok ikke engang hvad det betyder.

Øhhh.. JO! det gør jeg faktisk!
Men selvom de fleste staver det *PLONK* så mener manden nok det samme
Desuden er jeg da ligeglad med om jeg ryger i hans "killfilter" for så
slipper jeg jo bare for at høre på hans utidige kommentarer

/Kim

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-09-02 08:01

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh.. JO! det gør jeg faktisk!

Det var da rart.

> Men selvom de fleste staver det *PLONK* så mener manden nok det samme

Helt sikkert.

> Desuden er jeg da ligeglad med om jeg ryger i hans "killfilter" for så
> slipper jeg jo bare for at høre på hans utidige kommentarer

Men han har jo ret? Omend tonen var lidt hård...