Alm. Brand aktiespil-tilmeld dig kandu.dk'~
Fra : e.p.

Dato : 16-09-02 22:52

Nu er Aktiespillet i gang!
Nu er det igen tid til at handle, vinde flotte præmier og lære
aktiemarkedet at kende. Fra mandag d. 16 september og frem til fredag d.
13. december 2002 kan du – sammen med de øvrige aktiespillere – gamble
på aktiemarkedet, uden risiko da spillet er 100% gratis
Der er mulighed for at vinde masser af præmier – Bl.a. fra Telia og FDM
Travel.

Jeg har oprettet en forening der hedder:
-kandu.dk-
med adgangskoden :ZKGEJ52669

100 point til vinderen......

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-09-02 08:53

"e.p." <e.p..news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på aktiemarkedet, uden risiko da spillet er 100% gratis
> Der er mulighed for at vinde masser af præmier - Bl.a. fra Telia og FDM

Min mening om børsspil er bare at de kurser jeg kan se og handle udfra er 15
min. forsinket,
mens dem som Børsmægler-Kaj der har real-time kurser jo har en fordel på 15
min.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : villy rap torp

Dato : 22-09-02 22:13

aktiespil er godt men
der kan være op til 5% kursgevinst for en bank i fortjenste når du køber
du kan heller selv bestemme hvad du vil sælge dem til kun at du vil sælge
"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3d86df5e$0$66790$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...