Telefonkoder
Fra : Stefan Garvig

Dato : 16-09-02 22:18

Hej

Jeg har hørt, at man skulle kunne snyde en nummerviser ved at trykke *31*
før kaldenummeret. På denne måde vil nummerviseren ikke vise nummeret, der
indringer.

Er dette korrekt?

Og er der andre koder, der kan manipulere nummervisere mv.?

Koderne skulle angiveligt stå i telefonbogen, men en sådan har jeg ikke haft
i flere år.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Stefan

Fra : Mr. Nobody

Dato : 17-09-02 11:04

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-09-02 16:36

> [...]
*31*
> før kaldenummeret. På denne måde vil nummerviseren ikke vise nummeret,

Du "snyder" ikke nummerviseren, men fortæller blot centralen at du ikke
ønsker dit nummer overført ved dette opkald.

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Ghita

Dato : 20-09-02 20:31

I news:3d874bea$0$95098$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk griflede Martin
Højriis Kristensen:
> "Stefan Garvig" <sgdata@edb.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du "snyder" ikke nummerviseren, men fortæller blot centralen at du
> ikke ønsker dit nummer overført ved dette opkald.

Hvad der skal tastes kommer an på hvilken teleselskab du er tilknyttet.
Vi har vores egen central her i huset og vi skal taste *5* hvis vi ikke
vil vise nummer.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag